2007年6月19日 星期二

家傭的好處

今日帶潼潼去探個朋友,雖然唔係乜野特別節目,但係唔知點解感覺好「支力」。

潼潼夜晚十點要飲奶喇,睇住時間番到屋企已經係十點。我地一於實行「緊急應變措施」。



※ 一出地鐵站,我地首先打電話番屋企,叫工人姐姐準備好為潼潼沖涼既衣物用品。(bb沖涼所要準備既野的確不少啊)

※ 番到屋企,姐姐就即刻開水,然後為潼潼洗白白

※ 我執番好同潼潼出外既「行李」,然後為潼潼開奶

※ 爸爸為潼潼開定冷氣房,然後佢自己先去沖涼

※ 潼潼沖完涼,由姐姐餵奶,我就去沖涼

※ 爸爸善後潼潼沖涼後既物品


沖完涼出黎... 呼~ 舒服哂~~~ 見樣樣野都妥妥當當,大家都終於可以安安樂樂咁坐係度休息。係呢一刻,我係真正感覺到有工人既好處。我地番到黎大家都已經又「支力」又周身汗,如果無工人姐姐,真係唔知顧得自己定顧得潼潼呢!


9 則留言:

  1. 用慣左工人, 你第日無左可能會唔慣哩!

    回覆刪除
  2. 無咗工人咪會好似我咁囉, 拿手唔成勢hehe!

    回覆刪除
  3. 我今日番工途中都仲難緊方法,其實好簡單唶:一個去沖涼,一個去幫潼潼沖涼。之後交換,沖完涼果個就去餵潼潼,換另一個沖涼。其它善後工夫就攪掂哂d野先慢慢執。 我係咪好無聊呢!特登要諗埋d咁既野 

    回覆刪除
  4. 到潼潼大個d就會揀邊個餵佢食奶同埋沖涼架啦! 唔到你話事了, 嘿嘿

    回覆刪除
  5. http://hk.myblog.yahoo.com/jw!LVOFSH.DAQ5jknPyTpQ-/article?mid=883 我都話請到一個鍚BB既工人已經係一種福氣了...

    回覆刪除
  6. 其實我覺得又唔怪得個工人。小朋友曳都要教,好多媽咪都會咁樣對自己個小朋友。

    回覆刪除
  7. 睇下你比唔比權個工人。好多時因為權力過大變得虐待小主。

    回覆刪除
  8. 咁當然唔得啦,不過我諗我都控制到既。

    回覆刪除