2007年6月29日 星期五

每當變幻時

回看我既過去,好似每一個階段都起步得比一般人遲。

讀書時期既我都好「自閉」,係課室內從來不多言,亦無任何既課外活動,生活只有讀書同家庭聚會。完成學業,出黎工作先開始認識第一個男朋友,開始學人拍拖,果陣已經廿歲出頭。四年後,我地分手喇!我開始我既網上生活,係網上認識左一大班朋友,廿五歲人先跟十幾歲既一樣去周圍玩,夜晚出街唱K玩通宵,過住「背逆青年」既生活。廿五歲,畀人追,畀人暗戀,好似人地十幾歲少女咁,享受被愛,被追求(雖然果陣唔覺得)。過左三十歲結婚,而家三十幾歲人,有左我既女兒潼潼,仲有排捱添!

今日睇「每當變幻時」,戲入面楊千嬅係三十歲作出佢人生一個重大既改變 - 佢毅然離開菜巿場,學習化粧,重新開始佢既人生,開始佢既事業,幾年後終於學有所成,發展佢既事業。

早前同朋友閒談當中,我話我覺得自己既事業已經到達頂峰,好難再有發展。但係其實係咪真係咁呢?而家再起步會太遲嗎?我應該為我既家庭繼續努力,繼續發展我既事業嗎?一切會太遲嗎?我能夠做到嗎?


5 則留言:

  1. 無話遲定快既, 每個人行既路唔同。其實如果你想搵你既事業, 就一定要係家庭方面有所犠牲。你願意嗎?

    回覆刪除
  2. 我都知呀!不過我見呢排無咁忙,就諗住增值下自己,其實都係為個家,想搵多d錢等大家生活得好d唶!

    回覆刪除
  3. 其實 你 既 目標 係 搵 幾 多 先... 如 果 唔 係 高 好 多, 我 覺 得 又 唔 洗 話 犧 牲 好 大 既...  同 埋 可能 你 老 細 而 家 都 可 以 滿足 到 你 呢  

    回覆刪除
  4. 無諗過要搵多幾多,只係覺得充實下自己,對將來既路鋪得更加好。

    回覆刪除
  5. 我覺得工作既野係無得怨,唔駛我做我仲開心添!如果唔係咁,大家都唔會有好日子過。

    回覆刪除