2007年6月4日 星期一

第一次翻身

 

6月1日星期五

好耐未試過可以咁早放工喇!我好心急一放工就盡快番屋企陪潼潼。一番到屋企就聽到好消息:工人姐姐話我知潼潼今日識翻身喇!仲做左3次。可能潼潼都為自己o既成功感到非常高興,工人姐姐話佢轉到身之後笑得好開心,笑到卡卡聲咁話。

我聽到潼潼咁叻當然好開心,即刻同工人姐姐入房,要潼潼再「表演」俾我睇。我睇見潼潼o既腳仔好似田雞腳咁踢左幾下之後,跟住真係好輕易咁轉左身。嘩~~ 潼潼得左喇!!!  不過仲係「摘」住隻手仔未識拎番出黎。

未能夠正正式式咁體驗潼潼o既第一次,我始終覺得有點可惜。希望以後有更多o既機會同潼潼經歷佢o既第一次。

 


4 則留言:

  1. 哇好叻女, 好敏捷添! 我想問點解個video咁勁有埋配樂同埋 fade out! 哈哈哈

    回覆刪除
  2. 哈哈~ 咁都叫敏捷呀? 我係用一個叫「會聲會影」o既軟件做架,有時成段片太長要cut又悶,咁咪攪攪小意思點綴下囉。

    回覆刪除
  3. 敏捷架啦... 潼潼真係叻女~~

    回覆刪除
  4. 多謝讚賞! 

    回覆刪除