2007年6月12日 星期二

橫木體操

係七田真既0歲教育書本入面提到呢個「橫木體操」。

話說蘇聯有一對夫婦,由兒子剛出生就係距離嬰兒30公分之處放一條橫木架係床上,掌握嬰兒o既本能反射作用訓練兒子。係兒子3個月大既時候就懂得扶住橫木而自己企起身。

我無諗過要將潼潼訓練成「天才兒童」。但潼潼而家愛企,我即管讓佢玩玩呢個遊戲。點知佢興奮得雙腳亂踏兼彈跳,屁股仔亦不斷搖擺。佢有咁活躍o既表現連我都嚇一跳。

以下片斷因為我要「渣」機拍潼潼,為免發生意外所以工人姐姐係握住潼潼既手。但係我第一次同佢玩呢個遊戲o既時候,佢係自己握住橫桿,而我就只係佢後面以防萬一。



睇o黎呢個囡囡都無邊樣會似野係媽媽,起碼佢比我更富體育細胞。

2 則留言:

  1. 津津都未學坐先學企, 扶住bb床邊企起度。 但你地玩呢個遊戲時小心潼潼腰骨, 因為支桿唔係固定, 佢腰骨未夠力小心會拗親。

    回覆刪除
  2. 潼潼都好有潛質係未學坐先學企,因為佢而家已經成日唔肯坐而要人扶住佢企起身。

    回覆刪除