2007年6月14日 星期四

5個月

6月13日,潼潼足5個月。

5個月既潼潼,嘗試左第一次翻身,第一次食糊仔,第一次食牙仔餅。食,對於潼潼似乎無乜難度,每一樣新食物都好雀躍地嘗試。

5個月既潼潼喜歡企,唔願坐,要成日抱住佢企,好攰呢。潼潼除左唔願坐,仲唔願訓。每次橫抱想哄佢訓佢就會極力反抗同喊。反而工人姐姐抱住佢有時都會就範,不過都係眼仔碌碌兩頭望唔肯訓。

5個月既潼潼,對於婆婆同工人姐姐要走既時候,都會表現不悅,唯獨媽媽要番工既時候,佢只係眼仔碌碌望住我,無乜反應。

潼潼5個月大,媽媽想話你知,我好唔捨得你長大啊!不過我仍會努力幫助你成長,希望你會成為一個開心快活人,連同你身邊既人都一樣感到快樂。

I LOVE YOU


4 則留言:

  1. 小朋友未懂事個陣係最可愛!時間過得真係快!

    回覆刪除
  2. 潼潼先5個月大,我已經懷念緊佢岩岩出世既情形。都唔知第日大個女之後我會有幾失落添!

    回覆刪除
  3. 咪咁儍啦!  潼潼大個咪同媽咪一齊去行街. 買衫. high tea囉!  再大d就帶妳去旅行. 買樓比妳住. 同比個孩妳湊咁囉...... 哈哈  

    回覆刪除
  4. 我都係比較鐘意小朋友多d

    回覆刪除