2007年6月23日 星期六

大細超

「媽媽!你見我咁醜樣,做乜仲要影我相呀?」

事緣尋日工人同潼潼玩緊之際,唔小心將手上既玩具跌左係訓係床上既潼潼度,剛巧跌正潼潼右眼既位置。當時潼潼只係「嗯」左幾聲,亦無大喊,眼角只係輕微紅腫,所以我都無特別責怪工人,只係叫佢小心d。之後一直都無乜異樣,眼角既紅腫亦已經退左。

直至今朝訓醒既時候.... 點解...... 大細超既.....????  我諗都係尋日整親隻眼既緣故啦!無辦法... 唯有做醜樣豬啦!

「雖然我大細超,但係我依然活潑可愛啊!


見潼潼一切如常,仲好開心咁玩,我亦打消左原本想同佢睇醫生既念頭。


4 則留言:

  1. 其實 佢 呢 個 樣 都 幾 得 意 丫~~ haha

    回覆刪除
  2. 冇辦法, 意外就係意料之外.  叫個家傭唔好係bb將床上面有搞作, 點都可以大大減少危險.

    回覆刪除
  3. 豬媽~ 不如你都試下,或者都好可愛 怡怡媽~ 當時潼潼係訓係我同爸爸張床度,姐姐拎住野同佢玩緊嘛!

    回覆刪除
  4. 佢 唔 識 喊 就 可 愛 啦.. 如果 係 我,  我 一 定 喊 到 收 唔 到 聲 同 埋 之 後 係 咁 發 脾 4 囉~ 所 以 我 一 定 唔 可 愛~ haha

    回覆刪除