2007年6月26日 星期二

Burger店


從前要吃BURGER就只有麥當勞一家,但近黎突然的興起一陣BURGER店熱潮,出現了好幾家專吃BURGER的快餐店,而且價錢可不便宜,一個套餐動輒$60有多,但追捧的客人仍然不少。我家公司最近收到傳單,在附近亦同樣開了一家專吃BURGER的店鋪,打正旗號以有機咖啡作賣點,傳單上之介紹似乎很不錯,因此今日下午特來試試。

香港人都喜歡貪新鮮及喜歡排隊嗎?遠遠的已經看到在排隊等候買BURGER的人龍。

這家新開的店子正進行優惠,只要填好表格,就有兩款優惠:分別是買一個BURGER送一個指定BURGER;以及買一個BURGER送薯角。我們一行三人,決定買兩個BURGER,再加一個洋蔥圈,另外再ORDER飲品。

這個就是那日式照燒牛肉漢堡。賣相並不甚討好,大小亦跟麥記的差不多,味道很一般,個人覺得跟麥記魚柳包+照燒汁的味道無異。

這個是贈送的甚麼甚麼BURGER,賣相依然是一般,味道嘛?聽聞還可以。

這兩個分別是熱抹茶奶茶及凍鮮奶咖啡。賣相一般,味道亦不見得有意外驚喜。

薯角強差人意,完全不脆口,像已經弄好多時。還好有洋蔥圈是比較出色之作。


在多重優惠以後,這一餐每人平均消費是43大元,但表現令人沮喪,唯一得著就是這隻免費贈送的咖啡杯嗎?

最後結論:以價錢及其相對的質素而論,麥記,我還是覺得你最好。


11 則留言:

  1. 我係麥記 FANS 黎架!

    回覆刪除
  2. 我都係做番麥記粉絲算喇!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 我頭先都食左個麥記 LUNCH! 你開始似我喇, 咩都影一餐! 哈哈, 小心個女學左你呀! (好似津津咁)

    回覆刪除
  4. 噫....好似之前你無影食飯喎...唔通俾我傳染左?

    回覆刪除
  5. 其實以前都有影。初初諗住買部S1夠細部會成日帶住周圍影,點知後黎都懶。以前影相會POST上新聞組,呢個BLOG就未試過。記得第一次去見城食野都諗住影相,點知果度唔俾影...

    回覆刪除
  6. 咁 岩 既~~ 我 又 係 m 記 fans 黎  嫁!! 佢 個 樣 唔 係 好 得 wor, 仲 要 咁 貴... ( 雖 記 m 記 加 左 價, d 野 都 唔 係 平...) 我 係 試 都 唔 會 試 囉...

    回覆刪除
  7. 呢間新 BUNGER店呀... 標榜健康...但實質強差人意 點解呢... 下面係食家短評 1) 出品賣相???大家評下啦 2) 味道 (TRY 過啦) 比麥記遜色 3) 价格(以上有贈送BUNGER & 薯角)每人都仲要比 $43...大家點睇比麥記貴 +1) +2) 4) 被評還好嘅洋蔥圈, 一路食一路滴油, D油仲燙傷隻手...真真唔抵  

    回覆刪除
  8. JP豬~ 我地初初睇佢既宣傳單張個賣相係唔錯架。又一次俾人呃左喇!!!

    回覆刪除
  9. 哈哈....子Q媽講晒, 我唔駛講LU... 都係搵M記好D

    回覆刪除
  10. 又 一 次 証 明 hk 太 多 野 廣 告 同 賣 相 不 符 喇~~~ 都 係 m 記 平 民 d~~

    回覆刪除