2007年6月21日 星期四

第一次扶住企


6月19日,潼潼第一次自己扶住床邊企係度。潼潼好叻女呀!!

潼潼:「媽媽,我得左喇!」


10 則留言:

  1. 小心佢會爬出黎, 我地當津津識扶住企後, 將張床調轉放, 因為個邊圍欄高少少。(因為已經唔會較低個圍欄, 所以調轉用影響不大)

    回覆刪除
  2. WAH... 咁快已經識企喇...?好似好快大咁既?我阿媽話我地好難湊同埋湊好耐嫁..點解潼潼好似大得咁大咁既...?

    回覆刪除
  3. 潼潼好另女呀!  恭喜妳呀小潼潼! 

    回覆刪除
  4. 係 - 好叻女 至真, 唔好意思, 打錯字潻!  

    回覆刪除
  5. 茄: 其實都要我地扶起佢,佢唔夠力自己爬上去架。 豬姐姐:你睇人地果d緊係快d啦!你想知係咪真係大得咁快,自己生番個「玩」下囉!  怡怡媽:多謝!潼潼要繼續努力,仲要學坐同學行添呀!

    回覆刪除
  6. 我 怕 我 會 親 手 攪 死 左 個 bb... 我 無 咩 耐 性 嫁 ja...

    回覆刪除
  7. 都 係 玩 人 地 個 d 開 心 d 你 下 次 帶 埋 佢出 黎 丫 等 我 有 得 玩 下 嘛 叫 埋 津 津 出 黎, 我 就 可 以 有 2 個玩, 同 埋 睇 津 津 同 點 玩 潼 潼 hehe

    回覆刪除
  8. 我自己都係一個無耐性同脾氣暴燥既人。但當你知道無得頭個陣就要面對架啦...

    回覆刪除
  9. 要較低d張床仔呀... 潼潼叻女~~~~~

    回覆刪除
  10. 佢又未識自己爬起身。我會小心d架喇!

    回覆刪除