2007年6月28日 星期四

日本絹豆腐

今日俾大家欣賞下呢件$8.5,俾皇帝女享用既富貴日本絹豆腐。大細跟我部S1差不多喇!

話說尋日為皇帝女再次購買豆腐用黎加落糊仔度,經潼潼爸再三囑咐唔好買富貴豆腐之後,我就去左百佳超巿買左件$5.5既山水豆腐。番到屋企,當潼潼爸知道我用左$5.5買平民豆腐後,佢話只差兩三蚊,咁緊係買富貴豆腐啦!

原本都只係價值幾蚊雞既豆腐,差價當然亦只係幾蚊,你以為可以相差幾多呢?好啦!而家大條道理買富貴豆腐喇!


5 則留言:

  1. 嘩哈哈, 情情妳真係一個好媽媽!

    回覆刪除
  2. 我 都 想 試~ 成 日 見 佢 俾 水 浸, 好 似 又 真 係 特 別 滑 咁.. 想 問 你 有 無 試 過 又 有 咩 野 唔 同 呀? 正 既 我 都 想 試 下

    回覆刪除
  3. 我試過阿女用剩果d,係幾香既,可能因為我本身都鐘意食豆腐啦!滑唔滑我唔知喇,因為已經俾我篤爛哂。

    回覆刪除
  4. 哦... 咁 等 我 又 買 黎 試 下 先... 其 實 我 覺 得 佢 同 普 通 豆腐 差 唔 多, 不 過 多 左 個 水 池 同 埋 counter 浸, 所 以 就 會 貴 d ja.... 佢 有 幾 個 type 嫁 嘛, 有 d 就 軟d, 有 d 就 硬 身 d 嫁 嘛 我 想 買 年 黎 蒸 綾 魚 肉, 應該 會 幾 好 味

    回覆刪除
  5. 今日唔駛番工,所以只係o係超巿買左其它冷藏豆腐番黎。工人姐姐整糊仔已經話超巿買既豆腐比citysuper呢隻硬。

    回覆刪除