2009年9月3日 星期四

幼兒園的第三天

上學第三日,呢三日既早上潼潼都好高興咁嚷著要拎書包番學。好幸運,潼潼對番學完全唔抗拒,亦唔駛我操心。


多數同學仔都係住學校附近,只有少數係好似我地咁要搭車過黎讀書。心彥係住係我家附近既其中一個,今日搭小巴番學既時候就已經碰面。我想對於潼潼黎講,印象最深刻既係掛係心彥身上既keroro八達通套。今晚同爸爸講開佢呢個同學仔,潼潼已經會加把咀:心彥有keroro呀!



今日開始,家長已經唔可以同小朋友一齊入課室喇!同潼潼進行一下輔導先。



到老師要帶潼潼入課室既時候,潼潼都唔肯,果刻我的確有d擔心。不過最後老師拖佢走,佢又無喊,望住我就自己跟老師行左入課室喇。


今日既上課時間依然係兩個小時,潼潼入左課室之後,我係附近打了個圈,聽到周圍都係小朋友既喊聲,真係聽到心都酸埋,都係快D離開呢個「傷心地」好D。我去附近商場麥記買杯LATTE,睇睇免費雜誌,然後等潼潼放學。


我比放學時間早左半小時番去學校,諗住想偷拍佢係遊戲室玩既情景,不過就影唔到。 呢個時候,我見到有個小朋友企係學校既門口度,我最初都不以為意,以為有其它小朋友排隊去活動時經過。後來發覺呢個小朋友好起勁咁向我揮手,竟然係潼潼?




唔知點解,潼潼會自己一個企左係門口,附近無同學仔,又無老師,我諗佢係自己走左出黎。我唔知佢究竟之前係去緊遊戲室定係應該留係班房,想指佢行番入課室都唔知指邊個方向。我聽到潼潼好大聲咁係入面叫「媽媽」,但係佢又出唔到黎,好彩佢無因為咁而扭計喊。呢個時候亦有其它家長到左學校,佢地見到咁既情況反應比潼潼媽更大,埋怨學校點解可以俾個小朋友走漏左出黎都無人理。過左一陣,坐係接待處既老師可能岩岩聽完電話,終於行出黎帶番潼潼入課室。不過其它家長依然有微言。


我既性格係咪太淡定呢? 早兩個星期先因為咁曾經係商場走失左潼潼。或者我真係要檢討一下。


到放學喇!潼潼出黎果陣都依然係無乜異樣,老師都話佢表現好好。不過潼潼個樣就好「支力」,但係問佢聽日仲要唔要番學既時候,佢都話要番學。行左幾步,佢又話要食餅餅。潼潼,番學真係好「支力」﹑好花精神同體力嗎?點解你好似又累又餓咁既?


 


 


2 則留言:

  1. 潼潼真係好叻女!!! 比十個叻你!! 不過老師又係既, 走甩左個學生都唔知... 好彩出唔到黎唶!
    [版主回覆09/04/2009 23:16:00]係呀!其實只要出唔到黎咁都無咁驚,不過最怕係唔知佢地幾時先會發現有個小朋友走甩左嘛!

    回覆刪除
  2. (走甩)  妳哋形容得好搞笑, d 人仔唔係犯嚟喎!
    會唔會係潼潼早已見到媽咪 (裝)佢所以自己行去媽媽個方向呢?  如果當時老師帶緊班小朋友轉課室 / 排洗, (走甩) 咗個唔察覺都唔出奇.  好似小怡學校, 佢d 老師一早講明叫家長唔好門上ger 玻璃仔 (裝) d 小朋友, 咁會分散佢哋注意力, 同牽動佢哋想家人ger 情緒唔肯返學呢.  潼潼冇喊, 真係好叻!
    見到潼潼揹住個大書包, 話咁快到咗返學時, 有d感動哩!
    [版主回覆09/06/2009 23:40:00]其實我果陣都幾遠,遠到我最初都無諗過果個會係潼潼。而且到第二日,我又見到有另一個小朋友又係咁自己行左出黎囉。

    回覆刪除