2009年9月2日 星期三

幼兒園的第二天

尋日放學既時候領取左校服,今日潼潼可以著住校服番學喇!



今次著住校服,再係學校門前影番張相先。



今日我帶左潼潼入課室之後,等佢拎左玩具玩,我就企埋一邊觀察。呢個時候有老師話如果小朋友無喊的話,家長可以離開課室。於是我就話俾潼潼知我會離開,叫佢自己係度玩,如果要搵媽媽就同老師講,老師會幫佢架。潼潼應左我話好。


於是我就離開左課室,但係同一般家長一樣,好想知道潼潼自己一個係課室入面既情況,所以都忍不住係外面偷睇。我見到潼潼雖然有時會周圍張望,好似係度搵我咁,但係都無喊。但有一次俾佢見到我,所以佢走左出黎搵我,不過我叫佢番入課室玩佢都肯。


之後有幾次潼潼排隊去洗手間﹑排隊去遊戲室,係進進出出既時候佢見到我,但都係笑住向我揮手,然後就繼續排隊往前走。


潼潼食茶點喇!



去遊戲室時自己除鞋放好然後去玩。



期間又見到潼潼同小朋友爭玩具玩。雖然心知呢個係小朋友們必須經過既階段,而且亦係一個好好既經驗。但係潼潼媽有一般媽媽既想法,唔想自己小朋友吃虧,心裡面一直為潼潼打氣,希望潼潼可以搶番玩具。 不過最後都係搶輸左。


直到放學,潼潼都無喊過,而且仲要掛住玩,係最遲一個離開課室。


潼潼媽好眼淺,聽到其它小朋友喊都好心嗡,眼濕濕。好慶幸有個咁硬朗既囡囡,如果唔係我怕會攬住一齊喊就醜死怪。其實潼潼由細到大都唔係見好多人,我地亦都無特別去訓練佢,唔明白點解潼潼既性格可以咁STRONG,唔通真係天生既?


以下係其它人對潼潼既評語:


老師甲:潼潼好獨立自己係度玩,完全無問題。


老師乙:潼潼OK喎!仲識擺甫士添!


老師擺出兩個勝利既手勢。 


家長甲:你個囡好叻呀!剛才見到有個小朋友搶左佢D餅食佢都無事。


聽日番學就要潼潼自己進入學校喇!希望佢會好似今日一樣咁叻啦!


5 則留言:

  1. 你個囡好叻呀!

    回覆刪除
  2. 潼潼真係好叻,我諗到第三日,佢自己一個人返學,應該問題不大。

    回覆刪除
  3. 潼潼真係好叻喎! 我諗聽日開始潼潼可以自己返學添!!

    回覆刪除
  4. 真係「託賴」,第三日自己一個都無乜太大問題。如果潼潼係喊豬我真係受唔住。其實好耐之前我係打定輸數唔會陪潼潼開學架!因為我知我見到小朋友喊我實忍唔住嘛!

    回覆刪除
  5. 晴晴第一日返Nursery時, 我都唔敢陪佢返學, 因為我驚佢喊時, 我又心痛, 所以寧願工人姐姐湊, 自己就遠望。好彩晴晴返學都無喊到
    潼潼, 好叻呢!

    回覆刪除