2009年9月30日 星期三

英文名

潼潼既幼稚園要我地幫潼潼改個英文名,方便外藉老師稱呼學生。潼潼媽係咁搵BABY NAMES既網頁。


最近先發現呢個網頁非常好。


http://www.quickbabynames.com


除左有解釋,有RANKING,有類同既其它名稱介紹,最重要係有埋發音,好多BABY NAMES既網頁都無得聽發音架。要同小朋友改英文名又未諗到的話,快D去研究下。


6 則留言:

  1. 記得揾個型既名比潼潼, 我覺得她是獨立有主見的, 要襯佢呀!
    [版主回覆10/05/2009 00:06:00]我選左好多名都只得一個係pass左潼潼爸個關,睇怕都無得揀....

    回覆刪除
  2. 多謝介紹,我都正幫小BB諗緊英文名。
    咁而家潼潼揀好咗英文名未呀?
    [版主回覆10/06/2009 00:13:00]其實都揀好喇卦... 只係潼潼媽有少少死心不息唶
    咁小BB改好英文名未呢?希望個網頁幫到你啦!

    回覆刪除
  3. 點唧, 改乜嘢名唧?! 
    我幾年前諗到一個英文名, 我一直都好鐘意但當時冇取用响大怡身上.  而家仲心思思想用係小怡身上.  叫 Tionie (音 : ti on 妮), 係一個朋友囡囡個近似英文名呢. 
    [版主回覆10/06/2009 00:14:00]點解咁鐘意呢個英文名既?
    爸爸唔鐘意D名標奇立異,講左出黎都無人識,要多番解釋。所以到目前為止都只愛"CHLOE"

    回覆刪除
  4. Yee, Chloe 咪係 Madeline ger 朋友仔囉!  Madeline 有好多朋友 (同學仔), 佢哋d 名都好好聽架.  例如 Nicole, Chloe, Danielle, Yvette, Nona, Anne, Juliette, Monique, Lulu, Sylvie, Ellie 等等. 
    我以前有個同事, 唔知係咪跟過Madeline 呢個project 太投入, 佢攞咗Chloe 做名, 個名聽落比較剛陽少少咁, 咁啱佢個人望落去都幾 "英", 幾自力更生架.  哈, 如果唔係我老早改咗英文名, 我都想係呢d 名裡面選翻個    
    [版主回覆10/06/2009 09:26:00]其實我都唔識咩"madeline" (潼潼媽真係孤陋寡聞), 只係朋友提議過幾個名,爸爸鐘意呢個, 我又偷佢起碼有個"依"既音。

    回覆刪除
  5. 至於點解咁鐘意 Tionie, 其實只係鐘意佢個讀音.  個名係拼湊而成, 亦都冇解釋.  我之所以唔用係大怡身上, 係覺得好似有d "來歷不明" feel 咁.  但我朋友, 佢個女個名都係佢將一d 佢鐘意ger 字拼合而成.  佢先生係洋人, 自己都係外國生活咗好多年, 佢哋倆公婆反而唔執着名字ger 來源噃.   
     
    [版主回覆10/06/2009 09:28:00]我地都無特別睇佢咩意思。不過爸爸就係唔鐘意d名古古怪怪自己作,讀出黎都無人識,次次話俾人聽自己叫咩名之餘,仲要解釋埋個名點串,同埋人地最初都唔會記得個名囉!

    回覆刪除

  6. Ar, I can find out the picture.  This is Chloe la!!!

    回覆刪除