2009年9月18日 星期五

湊潼潼番學

姐姐放大假番印尼,兩個星期都由我湊潼潼番學。


之前潼潼岩岩開學既時候,我都試過自己湊潼潼番學,果陣都無乜問題,點知今次.....


潼潼番學番八點九,我地大約七點三左右起起手,本來以為有大把時間,點知到最後竟然係差點遲到。一路上潼潼都扭計要我抱,我又唔想就範,就同潼潼爭持起黎。眼見住就快遲到,潼潼又因為媽媽唔抱佢而扭計唔肯自己行,最後唯有「的」佢番學。可能咁樣影響左佢番學既心情,潼潼去到學校門口之後,我第一次聽到佢話:「唔番學」。最後都係交左佢俾嬸嬸帶左佢入去,連揮手再見都無講。


好失敗....竟然攪到潼潼唔想番學,呢個媽媽真失敗.... 


湊完潼潼番學,潼潼媽又要番工喇!去巴士站既路上好熱... 真係好辛苦...


放工番屋企,嫲嫲話接潼潼放學既時候潼潼眼仔腫哂,而潼潼自己亦都話自己有喊過,仲識得話「掛住媽媽」添!(不過我諗呢句係佢聽老師嬸嬸講過學番黎)。


仲有個多星期要湊潼潼番學... 吃力不討好.... 點算...?


(未番學前,潼潼掛住同媽媽玩,要匿埋係床單入面,所以攪到差d遲到囉)




1 則留言:

  1. 當媽媽真的不易!! 有時候佢地嬲自己會好心痛呢! 不過我見佢同你玩得好開心喎!玩到唔捨得返學! 佢返左學當然好掛住媽媽啦!
    [版主回覆09/24/2009 13:59:00]可能真係因為我先每日喊住唔番學。

    回覆刪除