2009年9月28日 星期一

我好嬲 {全日班的決定)

姐姐放假,潼潼媽好唔得閒,都無乜時間寫blog。不過.. 我尋晚真係好嬲,好想寫下。


在我個人黎講,其實都唔係咁想咁細個小朋友就讀全日班。不過決定俾潼潼番全日班係有兩大原因。



  1. 姐姐下午煮俾潼潼既一餐飯實在太求其,見過佢只係齋煎一條魚,乜野配料都無。我自己睇見都無食慾。所以寧願潼潼係學校食飯,起碼有均衡膳食。

  2. 由於婆婆同嫲嫲黎探潼潼既時間好唔一致,令到潼潼既生活好唔規律。試過午後五﹑六點先訓覺,跟住訓醒又無心機食飯,兼且攪到好夜先食飯同訓覺,咁對身體都唔好。

就係因為呢兩個原因,我決定要俾潼潼番全日 - 雖然都有d心痛。


尋晚發生左件事令到我好嬲,令我覺得點可以唔俾潼潼番全日呢?


由於姐姐放假,今個星期就由嫲嫲接潼潼放學。我晚上八點九放工番到屋企,嫲嫲同潼潼沖緊涼,檯上面就有一大碗潼潼既飯,望落去幾乎係未食過。問下爸爸,爸爸話潼潼岩岩訓醒,可能係咁而無胃口食飯。嫲嫲:「頭先食左兩舊瓜。」「不過佢三點幾果陣食左好大碗粉架喇。」



點解會三點幾黎食一大碗粉?咁邊會有胃口食飯?


點解咁晏先訓覺?攪到咁夜食飯?


係咪三點鐘食左粉咁就可以夜晚唔食野就訓覺至到第二朝?



我真係好嬲好嬲!!! 識唔識湊小朋友架?雖然兩個老人家都唔想潼潼番全日而見唔到個孫,不過點可以俾呢d事情再發生呀!!!!!


沒有留言:

張貼留言