2009年9月22日 星期二

沒有姐姐的日子

自從,姐姐番印尼之後,由上星期五開始,都由我負責湊潼潼番學,亦由上星期五開始,潼潼每日番學都喊住唔肯入學校,令潼潼媽都好心痛。


諗住向老師了解一下潼潼係學校既情況,所以昨日請老師打電話俾我,中午就收到老師來電,以下係老師談話既大約內容。



  • 潼潼由上星期尾表現最差,老師話原來潼潼喊起上黎反應好激烈,完全埋唔到佢身。

  • 由於姐姐唔係身邊,所以變得依戀媽媽。要其它人放更多注意力係自己身上。

  • 潼潼食飯時要餵。(佢平時都肯自己食) 佢最初都係自己食,不過最近就要餵。咁老師會同佢講: 老師餵一陣啦,你大個女,第日要自己食。

  • 係心理學黎講,小朋友會覺得老師係屬於自己,所以唔鐘意老師對其它小朋友好。所以見到老師哄其它小朋友訓既時候,潼潼亦要求要抱。(佢平時係屋企訓覺都唔駛抱) 老師同佢講: 「老師係度睇住你,哄完呢個小朋友就黎睇你。」咁潼潼就一直望住老師等佢。

  • 潼潼呢日既表現好番d,喊左兩分鐘左右已經無喊 (以我所知就唔止),仲識得拎紙巾幫小朋友抹眼淚。

雖然知道老師或多或少可能有些隱瞞,不過聽到話潼潼情況好左,個心都定D。怪只怪媽媽一心諗住等你開始番學先俾姐姐放假,咁樣就會減低對屋企人既不便。但係就完全忽略左潼潼既感受,無為潼潼設想,要佢一時間接受兩件大事情既轉變。


今日送潼潼番學,情況更糟。潼潼係屋企既時候已經不斷叫喊著唔番學。最後帶左佢去學校附近既公園仔玩左一陣,然後先同佢番學。不過要入學校既時候依然喊得犀利,不斷反抗!


雖然明知呢個係必經階段,但係依然心痛死媽媽..... 


 


 


 


 


2 則留言:

  1. 我諗要俾啲時間潼潼適應下,始終小朋友一定嗲媽咪多啲,潼潼見你送佢返學,可能會比較唔捨得分開。
    正如老師所講,潼潼呢個星期情況已經好番啲,我諗好快會無事。

    回覆刪除
  2. 喊得好淒涼哩!  潼潼, 妳好叻女呀, 會幫小朋友抺眼淚!
    媽媽心痛係必然, 唔好咁自責啦.

    回覆刪除