2007年11月23日 星期五

東奔西跑

呢日潼潼好忙碌呀!媽媽準備帶潼潼出席今晚既飯局,等各位鄉親父老見下潼潼之餘,都想潼潼多d出城睇多d,學多d。


第一站係由姐姐帶潼潼上黎媽媽公司先。潼潼已經係第3次上黎媽媽公司喇!唔知潼潼係咪對媽媽公司仲有印象,黎到既表現都唔算太差,好快就同子Q媽媽玩得好投入喇!



跟住約左四毫叔叔上我老闆屋企幫手整部電腦。潼潼,我地又要出發喇!可能潼潼岩岩學識行,所以好鐘意走。上到我老細屋企,又係周圍走周圍跑。我地逼留左大約一個小時多D,等潼潼係度食埋飯仔,我地就出發去飯局。潼潼,又搭車走喇!


去到食飯,潼潼表現唔太差,仲同貓秘書(叫秘書姐姐可能會誤會喎)玩都無扭計添。


今日全程係咁走黎走去,唔知係咪因為咁太興奮,潼潼番到屋企都唔肯停低,繼續走黎走去。拎住條手巾好似大姈姐咁走左成晚,又拎住個小包包繼續四圍走。


潼潼都真係開始大個女喇!都鐘意出街,出街又會四圍望,而且仲識得同其它人玩添。


2 則留言:

  1. 佢跑得好快喎!  而且個性又開朗成日笑.  跌底又唔駛喊, 好叻女呀!
    [版主回覆12/02/2007 23:36:00]佢扭計既喊反而較多

    回覆刪除
  2. 咦, 片尾我好似聽到佢叫爸爸喎!  好正呀!

    回覆刪除