2011年3月2日 星期三

借口

潼潼呢個年齡特別喜愛為自己編造借口,佢地其實無意識講大話,只係自我保護既自然反應。不過潼潼借口真係幾多,連老師都係咁講,但係d借口都幾亂黎。


 


事件一


俾塊曲奇佢食,佢又話唔食,但之後又拎左一塊話要試下。


潼潼媽:你又話唔食?


潼潼:我試下唶! 你睇下我個口好細,係試下唶! 個口好大先係食。


 


事件二


姐姐投訴潼潼放學去公園玩極都唔肯走


潼潼:係個藍色衫果個男仔唔俾我走呀!


 


事件三


潼潼抖動身體扭計


潼潼媽:你做咩呀?


潼潼:震震震囉!


潼潼媽:做咩震震震


潼潼:我凍丫嘛!


 


事件四


同潼潼出街食緊野,佢不斷重複又重複地要求想睇之前YOUTUBE睇過既一首兒歌VIDEO。


潼潼:媽me~ 我想睇kulala!.................... 媽me~~~~~~


潼潼媽不耐煩地:我講左好多次喇!我話係邊度先有得睇呀?


潼潼:kulala係咪「我愛洗澡」呀?


潼潼媽:係!


潼潼:我係想問個名咋!


 


2 則留言:

  1. 潼潼:我試下唶! 你睇下我個口好細,係試下唶! 個口好大先係食。
    潼潼:我係想問個名咋!
    嘩, 潼潼轉數快所以應對都好快!  大人都未必有佢咁叻!  其實佢語言天份好高呢!

    回覆刪除
  2. 轉數快係好事呀~

    回覆刪除