2011年2月21日 星期一

寫英文字

「專家」話小朋友學寫字先要配合手部小肌既發展,所以我從來無勉強潼潼學寫字。


「專家」話小朋友對各方面既發展都有各自既敏感期 。想要好好培養小朋友,就要懂得把握佢地既敏感期。


係學寫字方面,學校係有做線條練習,不過懶媽媽就無額外要佢多練習。


不過呢日潼潼就無端端自發地寫左幾個英文字。



姐姐話潼潼自己係度寫英文字母,唔識寫時就自己走去門口貼住既字母表度,用手指指劃住,之後再自己坐番埋位寫。


或者,潼潼已到左學習寫字既敏感期。


 


後話:  雖然我有即時誇讚潼潼,但之後幾日潼潼都唔肯提起筆寫字喇。


3 則留言:

  1. 嘩, 睇到我流口水呀~!   潼潼寫得好靚好似啊!  佢真係特別扺錫, 小怡有佢一半咁肯學就好囉!  小怡從來唔會做多嘢比我, 佢知自己做完功課就會逃之夭夭, 到而家一個字都未識寫呢~!
    [版主回覆03/06/2011 02:10:00]小朋友真係逼唔黎,佢自發寫好地地,我叫佢寫佢就唔肯寫喇!唯有同佢玩下寫字遊戲。例如佢係我手掌上寫無形O,念念有詞地「大楷O﹑小楷O﹑O FOR ORANGE」咁我就食左手掌上個無形橙,佢又再畫其它E﹑I﹑M等組成既食物。又或者我寫個A字,再係個A字尖位發射炮彈射另一個英文字,又用個O字做保護罩,咁佢又肯試下寫A囉!

    回覆刪除
  2. 多謝妳過我兩招呢!  好, 等我都試吓同小怡咁玩! 
    妳真係好有心機教女, 諗到咁多唔同方法吸引佢學 .  原來媽咪轉數一d 都唔弱, 怪不得潼潼思考咁快啦! 
    [版主回覆03/07/2011 23:35:00]過乜兩招丫,我都無諗咁多,見招拆招咋。
    仲有小怡唔怕沙,其實可以俾佢係沙上寫字,唔駛執筆咁有壓力嘛!仲有同佢玩係背脊寫字然後估係咩字母,由大怡同小怡玩我諗效果會更加好添。

    回覆刪除
  3. 嘩~~你真係好勁~~你一定睇左好多書~~
     
    [版主回覆03/19/2011 18:19:00]書係睇唔少,不過都唔係好勁唶!

    回覆刪除