2011年3月7日 星期一

分享 -- 讓她經驗

每個孩子都係獨立既個體,每個孩子性格都唔一樣。有些孩子十分乖巧,做父母既唔需要太操心,潼潼就絕對唔係呢類。不過雖然潼潼有唔聽話既時候,但還算受教。



最近就發生左兩件事,我想記錄同分享一下。


前一個星期六,潼潼準備去學跳舞既時候,經過屋苑商場時巡例要玩夾公仔。因為今次佢帶左自己既小銀包,所以我就嘗試俾佢自己決定玩幾多次。點知玩到第三次都夾唔到既時候佢就喊起上黎。咁既情況過往係未曾發生過,潼潼講到話「一定要夾到」,我覺得佢太過份,於是就帶佢離開現場。點知佢就係度大聲哭鬧,最後又再一次缺席芭蕾舞堂,番左屋企俾爸爸教訓一輪,仲罰佢一個星期無得去公園玩/無得玩夾公仔。


到岩岩過去既星期六,潼潼再經過夾公仔機又要玩,今次佢都係用自己小銀包入面既錢。佢每玩完一次夾唔到,都話再試多一次。睇住佢最初話留番三蚊一陣放學玩,跟住再改口話兩蚊﹑然後一蚊,到最後決定用哂所有既錢,話一陣放學唔玩。唉... 真係好似大人上左賭癮咁.....


最後夾唔到時,佢既表情真係失落又傷心,咪就係好似大人輸身家咁囉!我知佢又開始想喊喇,不過因為岩岩先滿刑期放番出黎,所以佢都強忍住而唔敢太過份。就係呢個時候我再乘機讚一下佢,話佢夾唔到公仔都唔會哭鬧,做到好好,咁佢就更加要撐住喇!


到放學經過另一部夾公仔機無錢再玩,雖然唔開心,但都無得再扭計。


雖然未知效果如何,不過我想趁佢年紀還少,呢D無傷大雅既少事情就由佢自己親身經驗一下,總比由大人說上千百倍還好。


4 則留言:

  1. 潼潼叻叻, 好堅持呀! 
    [版主回覆03/09/2011 13:33:00]哈哈~ 係堅持玩夾夾咋!

    回覆刪除
  2. 津津係不同地方玩過, 見到螺絲係鬆既(我叫佢留意) , 知道係呃人, 所以無話要玩. 而家見到部機都會調頭走, 話"呃人既".
    [版主回覆03/09/2011 13:32:00]我都有提潼潼呀,不過可能係佢未有咁既判斷力卦?

    回覆刪除
  3. 下次佢夾個陣你叫佢望住個夾頂個螺絲位. 然後佢睇住個公仔點樣因為個夾鬆而跌落黎, 佢就唔會再玩架喇~ 仲要補充, 呢d係商人圖利手法. 如果佢唔係整鬆左, 咪人人夾到, 佢咪賺唔到錢囉?
    [版主回覆03/12/2011 01:56:00]講過佢知喇! 佢唔聽人講。

    回覆刪除
  4. 哈哈哈~~~上左賭癮~~~小朋友版
    你地好忍得啊~俾我見到實心軟呢~
    [版主回覆03/19/2011 18:22:00]到你真係要管教自己小朋友既時候,可能你都會學識硬心腸。因為咁樣先係對佢地好。

    回覆刪除