2011年3月19日 星期六

冒險樂園的小手工

之前係冒險樂園買左d套票未用哂又怕過期,所以昨晚應承左潼潼帶佢去冒險樂園玩。


呢日朝早訓醒都未起身,個衰妹已經問我:你記唔記得應承左我兩樣野呀?


潼潼媽故意問:邊兩樣野呀?


潼潼:去冒險樂園玩同埋玩遊戲機囉!乜你唔記得咩?


真係俾佢激死!


去到冒險樂園,見到有小朋友好專注咁同媽媽做緊小手工,可能因為佢專注個樣太吸引我,所以我就問問潼潼有無興趣試下做,估唔到潼潼會話想試喎!呢個時候反而輪到潼潼媽怯起上黎。我就問負責既嬸嬸會唔會好難做?邊d圖案容易做?我怕最後要由自己一手包辦執手尾等等。點知嬸嬸答我:你都要俾佢試下架,總有第一次。


竟然俾嬸嬸一語道破。枉我睇咁多育兒書籍,竟然犯呢個大錯:對小朋友無信心之餘,因為怕麻煩到自己而唔俾佢嘗試。


好!就選一幅比較簡單既圖畫俾潼潼試下先。


潼潼一向對繪畫都不擅長,今次做呢幅圖畫竟然出乎我意料之外地專心做美工。在場另外兩位小朋友其實都由家長代勞,只有潼潼真係有份參予其中,好俾心機咁慢慢做。當然,仍要媽媽幫忙啦!



完成啦!效果理想,潼潼都好滿意!到夜晚訓覺既時候都仲講緊話自己屋企裝飾得好靚。



其實呢個美工都幾易做,最重要係如果做既時候出現小問題要修改亦不難。製成品又令小朋友有滿足感,潼潼都話下次會再玩。


咁以後去冒險樂園就多一項有益既活動喇!


2 則留言:

  1. 真係做得好靚呢!  唔駛擔心啦潼媽, 妳個女都咁肯自己做, 第日唔駛妳做搶手喇.
    [版主回覆03/26/2011 00:08:00]其實真係好易做,潼潼有出錯都好易更正番,有機會的話你地都試下丫。

    回覆刪除
  2. 大眾, 吉吉島玩具有得賣, 叫 glass deco, 5,60 蚊set起. 其實吉吉島十蚊店都有得賣!
    [版主回覆03/30/2011 00:28:00]十蚊店都有? 我搵日去豬豬島睇睇先! 唔該哂!!!

    回覆刪除