2011年3月10日 星期四

四歲檢查

呢日請左假同潼潼番健康院做四歲檢查。雖然放假,但都爭取機會,早起身同潼潼一齊番學。每次湊潼潼番學/接佢放學佢都好開心架 !


本來約左四點三檢查,諗住有時間做下自己嘢。點知到下午一點幾老師打電話俾我,佢話潼潼有d唔舒服,好多鼻水,兼且有點呆滯,叫我地不如早d接佢放學去睇醫生。咁唯有又即刻去接番潼潼番屋企。番到屋企同佢食葯水,叫佢飲多d水兼快d訓覺休息。訓醒覺又精神好d,去檢查lu。


去到首先係度高磅重。姑娘問佢幾多歲﹑咩名,潼潼都識答人,叫佢自己除鞋度高佢又會跟住做,醒目!  四歲兩個月既潼潼而家係98.5cm高,體重13.4kg。係跟住佢條25%既生長線平穩上升囉!


之後就係驗眼喇!視光師首先要確定潼潼係咪認識幾個英文字母:U﹑X﹑Y﹑V﹑H﹑O。因為之後就係要試下潼潼係咪睇到同讀到呢D漸細既英文字。結果呢?好理想呀!有大約100度遠線同50度散光。視光師話係正常,仲話以潼潼既年紀讀到果一版已經夠有餘。最重要係佢釋除左潼潼媽既疑慮。因為我自細已經係有斜視,而家都有一隻眼係弱視。但係視光師話潼潼完全無呢個問題,安樂哂!!!!!


之後就見姑娘,了解下潼潼媽係小朋友既脾性上﹑飲食上﹑肢體發展﹑語言等各方面既發展有無咩問題。我就提出左潼潼生長痛同語言發展上既疑問。生長痛果方面都如我所料係無野可以做到。語言發展方面,我就解釋潼潼有咬字不清既問題,導致有時說話要潼潼媽替佢翻譯呢!於是乎又等見醫生,最後醫生都話有少少字潼潼讀字未正,不過尚可接受,咁就再約四歲半既時候再番去跟進。


潼潼呢?本來好合作,不過可能因為佢一心以為係黎睇醫生,唔知道係黎檢查。點知黎到就係咁俾人考佢讀字﹑行路,所以後黎顯得有點不耐煩係咁叫住走。係喇係喇!!! 走得喇!!!


 


2 則留言:

  1. 眼仔冇問題真係飲得杯落喇!  健康院兩年半冇睇過小朋友, 佢哋檢查得似乎簡短咗d 咁喎.  我冇約呀, 都冇需要囉! 
    [版主回覆03/19/2011 18:18:00]我慌死蝕底。

    回覆刪除
  2. 我都有一隻眼係弱視架~
    [版主回覆03/19/2011 18:19:00]係啦~ lazy eye,廢咁一隻眼。最怕潼潼都係咁,好彩無事。

    回覆刪除