2011年3月19日 星期六

學習評估家長會

潼潼學校每個學年有三次評估報告家長會,呢日係第二次既家長會。


今次潼潼既評估報告依然理想,幾乎無乜野可以批評。不過明顯地潼潼係學校既表現係比屋企好。睇下?左邊係潼潼媽既評分,右邊係老師對潼潼係學校既表現既評分,真係相差太遠了。當我提到潼潼係屋企既行為時,老師多數既回應係:「係咩? 佢係學校又無試過咁喎....」



整個會談老師提出兩個問題係:


1. 潼潼最近一星期開始會同同學仔搶玩具。我諗呢個不難解決


2. 老師都發現潼潼經常無故跌倒。呢點其實連跳舞老師都提出過。以我觀察,潼潼好多時跌低,都係好慢動作咁自己跌係地上,連我都唔清楚佢究竟係佢自己貪玩,還是真係跌倒。老師話如果有需要,佢可以寫信俾我地再去健康院作大肌肉/平衡力方面既針對性檢查。


唔.........


1 則留言:

  1. 潼潼真叻女, 扺錫! 
    如果真係要做評估, 咁就要盡快喇, 事關排見醫生 / 治療師有要好長時間架.  或者做完冇事呢!
    [版主回覆03/26/2011 00:09:00]我想在觀察下先,學老師話齋,平時玩攀爬架又無問題架喎!都唔知係咪個衰妹整古做怪。

    回覆刪除