2010年7月18日 星期日

懂辯駁 II

由姐姐覆述 :


嫲嫲準備帶潼潼出去行街,潼潼又要帶(demo)電話﹑又要帶相機(其實係麥記既kitty玩具,絕對唔係玩具相機)。


嫲嫲 : 唔駛帶相機啦,你帶左電話咪影到相囉 !


潼潼 : 唔得呀! 成日用電話影相會好易壞架 !


我地無帶相機出街既時候都會用電話影相,唔明潼潼點解會識得咁講。



潼潼學校講故事前都會唱一段歌仔同埋有以下一段讀白


「講故事,不說話,安安靜靜來坐下,我們誰也不說話,請 xxx 講故事吧!」


我係屋企同潼潼講故事既時候,佢會將 xxx 配上為 「媽me」; 但我要求潼潼講故事既時候,亦會將xxx配上潼潼既名字。


今晚潼潼又話要講故事,我話不如唔講故事,唱故事歌啦 !


潼潼 : 唔好,我唱啦! 廢事你又話「請潼潼講故事」



沒有留言:

張貼留言