2010年7月27日 星期二

睡前一席話 - 27/07/2010

有時真係好想可以將我同潼潼既對話錄起。


尋晚陪佢訓既時候....


 


「媽ME~ 我好掛住你呀!你唔好番工啦!你同我番學啦!」


「我唔番工就無錢俾你番學同學跳舞喎!」


「爸爸番工賺錢啦! 你唔駛番工賺錢啦!」


 


「哎呀!你無幫我買粉紅色顏色筆呀!」


我兩個星期前已應承左潼潼幫佢買,到而家都未兌現。


「媽ME放工好夜呀! 我掛住你丫嘛,趕住番黎無買囉!」


又係潼潼話好掛住媽咪架嘛,所以我套用潼潼「掛住」一詞,諗住可以過骨


「咁你買粉紅色筆,然後搭車番黎,咁咪可以見到我囉!」


 ....... 仲要我同佢勾手指尾添。


 


「媽ME~ 買粉紅色筆同買電腦。要橙色! 唔要紫色!」


「你仲咁細個!」


「我三歲喇! 我好大個.... 好大個..... 好大個..... 好大個.......好大個...........」


潼潼呢排好鐘意用不斷重複既語句係加強自己既意思,或者佢覺得好得意。


「但係你屋企咁多玩具。」


「我咁多玩具都玩唔哂! 不如你送俾人!」


潼潼真係唔會珍惜自己既玩具。我試過話佢唔執好玩具我就掉左佢,點知佢仲幫手掉埋一份,最後D玩具係真係掉左(講得出就要做得到嘛)。真係俾佢激死!!!


1 則留言:

  1. 依家D小朋友真係唔大得, 不過現階段潼潼D說話還是很窩心. 唔似子Q咁, " 頂心杉 " 一條....
    [版主回覆07/30/2010 01:33:00]子Q都有講窩心說話啊,媽媽唔好唔記得佢D好野先得架!

    回覆刪除