2010年7月18日 星期日

睡前一席話

我成日都話潼潼好少提學校既事情,其實可能係我無俾機會佢講。


每晚陪潼潼訓覺既時候佢都好多說話,但係怕佢唔夠訓,我通常都制止佢繼續說話,要佢快d訓。但係原來佢睡前既說話內容真係好豐富,其中包括學校既生活。


今晚潼潼媽就放肆地讓潼潼不斷問,不斷講。


「我頭先抱波波番屋企,佢成日自己走黎走去(俾風吹走),好曳呀!佢成日要我抱,都唔自己行既。」好佩服佢用既擬人法。


「媽me? 點解你成日嬲我既? 係咪我好曳呀? 」


「點解訓覺要咁耐既?我唔鐘意訓覺呀!我想朝頭早呀!」


「今日夠時間可以玩夾夾,唔夠時間就唔玩架喇!唔夠時間就唔可以玩扭蛋」


「我住醫院好驚呀! 我肚仔痛要住醫院! 但係點解你唔理我既?」(潼潼留院的一晚我無係醫院陪佢 )


「xxx 成日掹我個口罩!佢又話無掹。整跌左落地,要掉左,我無口罩用!我唔同佢玩呀!」


內容多到我都唔記得,攪到差唔多十二點佢先訓著。


發覺原來好多野潼潼細個時未識表達,但係其實佢係會記得既。同埋好多我教訓過潼潼既事情,佢真係會記得。同佢講過唔可以講既說話,有時佢講到口邊都會停住,然後再更正番。雖然潼潼平時都會扭計都會曳,但係都算受教,算係一個乖巧既孩子黎架!


2 則留言:

  1. 夜晚臨訓前,晴晴又係好多野同我講,我好享受呢個時間。
    [版主回覆07/22/2010 00:18:00]而家我都愛上左晚上同佢傾偈,不過就只限於暑假期間喇!

    回覆刪除
  2. 好耐無上 yahoo blog...=) 啱啱睇到呢篇...令我諗起上個星期我教訓恩堯... 果日發生咗一堆事...令到我不得不教訓一下佢.. 結果...我講咗 六至七件事係當日發生o既... 同佢講下次再有咁o既事就要點點點做先好.. 最後..我再問佢..我今晚同你講咗好多嘢.. 你記唔記得我講過乜? 結果..佢係講返晒出嚟...@@ 果吓其實我唔知係開心好定係唔開心好.. 開心係..佢記住咗.. 唔開心係..我驚我果晚會唔會迫得佢好緊要..xdd
    [版主回覆07/27/2010 13:12:00]照顧同教育小朋友真係好考父母既EQ,雖然咁樣一次過連珠炮發唔係幾好,不過都明白火起上黎真係好難控制。
    小朋友聽得入耳都算聽教聽話喇!

    回覆刪除