2010年7月26日 星期一

情緒控制

要控制情緒既唔係潼潼,係潼潼媽。


尋晚既講故事時間,潼潼完全唔專心,只係掛住o係我背上爬黎爬去玩騎牛牛,我講既說話佢係完全無聽到入耳。


最後潼潼媽一怒之下:「我唔講故事喇!你都唔專心聽!」


潼潼一貫的用哀求的聲音:「唔好呀!」「我都好乖食哂飯!」


潼潼媽:「我講故事你有無專心聽?你咁樣岩唔岩。」


之後潼潼仲懂得轉換話題,話自己腳痛。剛剛一秒鐘前還好好的,而家又話腳痛,但較早我未番到屋企前佢又真係痛過。真係將我攪得糊塗,唔知佢是真是假。


幫佢搓完腳,怒火未銷。潼潼向我再要求講故事既時候,我向潼潼怒目而視。


小妮子都懂得睇我臉色,目光閃躲,不知所措。不時偷偷望向我,然後又低頭不敢多說話。本來我想趁機再向佢出擊教訓,但見佢樣子怪可憐,又反而令我開始反省自己既做法。


我是向佢發脾氣嗎?這個做法正確嗎?對佢喝駡能有即時效果,但會達到長遠目的嗎?我有從孩子角度看事情嗎?呢個時刻用母親的威嚴去鎮住孩子,有尊重過孩子嗎?


一堆問題之後,我停住了。用硬蹦磞的語氣叫潼潼過黎,然後將佢抱到我腳上,再給她講故事。


情緒是控制住了,但不足的是未能即時給潼潼作出指導。或者果個時刻的我根本未有呢個能力。


1 則留言:

  1. 有陣时我都會控制唔到情緒, 尤其是佢地咁既年齡, 會自我為中心, 真係會火都黎埋。通常我鬧完之後, 就會趁機講返俾佢聽, 頭先我點解會咁嬲, 然後再換轉角度問佢, 假如媽咪好似你咁咁對媽咪, 你會唔會開心。加油呀! 大家一齊努力la!
    [版主回覆07/30/2010 01:25:00]做父母真係要好努力學習。努力努力!!

    回覆刪除