2010年7月10日 星期六

缺席芭蕾舞堂

今次係潼潼第一次缺席芭蕾舞堂,其實潼潼媽覺得好可惜,但都要硬著心腸。


話說今日趕住帶潼潼上芭蕾舞堂,行過樓下商店,潼潼扭計要玩扭蛋機。因為時間緊逼,快要遲到喇,所以拖著潼潼走。點知走左好一段路,潼潼依然吵鬧住話要玩扭蛋。我一時氣上心頭,恃住潼潼喜歡上芭蕾舞堂,就俾潼潼選擇要去跳舞還是扭蛋,點知個衰妹都係揀左要扭蛋。帶潼潼行番去扭蛋機前,再問潼潼一次 :「玩完扭蛋就要番屋企,唔去跳舞架喇!」點知潼潼都要揀扭蛋。準備拎個一蚊出黎俾潼潼既時候,個衰妹仲懶醒咁提我 : 「要一個五蚊呀!」真係俾佢激死。


玩完扭蛋潼潼仲好開心,不過到我地真係行番入屋苑既時候潼潼知驚喇 ! 企係度唔願行。我同佢講 :「你應承左架! 玩左扭蛋就要番屋企。」佢就跟住我行番屋企。我唔忿氣佢若無其事,就落重藥要佢後悔 : 「好啦! 今日無去學跳舞,你唔識跳喇 ! 無得著靚靚公主衫跳舞喇!」潼潼呢排中左公主毒,聽到無得著公主衫就喊起上黎: 「唔好呀! 我要做公主呀! 」


番到屋企,爸爸問個究竟之後,就「教訓」左潼潼 ,解釋左俾潼潼聽點解無得去跳舞。而呢堂芭蕾舞就咁犧牲左喇 !


雖然潼潼媽極度唔情願潼潼缺席上堂,但係學潼潼爸話齋,鬼叫自己玩大左咩 ! 不過都好,潼潼真係受到教訓。我地之後出街,再問潼潼要唔要去扭蛋,佢都話唔去。希望佢以後都會記得呢個教訓啦 !


2 則留言:

  1. 我唔忿氣佢若無其事,就落重藥要佢後悔
    >> 嘩, 妳一語簡直寫盡我0既心聲呀!   小怡暫時冇呢個問題, 因為佢乜都想要, 乜都唔願放過.  反而面對大怡, 佢有時真係遊魂咁, 隨隨便便就選擇放棄一d 我認為好重要偏偏佢唔當係一回事0既事情.   每次佢亂嚟我實忍唔到, 係要講到後果好"嚴重"又或者係"好大損失"嚟令佢後悔, 雖然好似玩大咗, 但佢哋咁細唔識衡量, 唯有放大個後果等佢重新考慮同選擇.  當然, 一定要加以解釋利弊啦.
    [版主回覆07/19/2010 01:27:00]係呀!小朋友多數都係只顧目前,點會諗後果丫。呢次之後,潼潼唔敢再隨便扭計要玩扭蛋喇! 今日玩夾夾佢都問左我先。上次既犧牲都算值得呀!

    回覆刪除
  2. 潼潼學得好快呀! 
     

    回覆刪除