2010年7月4日 星期日

遊迪士尼樂園

得到潼潼爸朋友既介紹,我地被邀請做一份遊迪士尼樂園既調查。就係咁,我地可以一家人免費遊迪士尼樂園,今次亦係我地第一次到迪士尼樂園玩。


雖然興奮,但係呢幾日天氣好熱,天文台都發出酷熱天氣警告。我地做好消暑準備,包括帶備遮﹑電風扇﹑紙扇﹑毛巾﹑冰水﹑化妝用既噴霧式礦泉水。


仲有,被封印左接近一年既士的車重見天日喇!



潼潼番學時成日見到小朋友坐「BB車」佢都話要坐,今次終於俾佢恨到喇 !



轉乘迪士尼列車,可惜太多人,無乜影到相。



終到到迪士尼站喇 ! 個天好靚,睇見令人好雀躍,不過其實好熱。



到達迪士尼樂園就趕住會合工作人員,因此途中經過既景點都無影相。我地第一個節目就係同佢地做調查。其實佢地真係幾專業,調查係用傾談形式,佢地唔會一邊問問題一邊掛住自己記NOTES架。


做完第一節調查我地就開始第一個活動喇 ! 就係迪士尼朋友史迪仔既巡遊。巡遊活動歡迎大家加入,我地一齊打球,一齊跳舞。我掛住領潼潼出去玩,所以都無影到相。巡遊完畢之後放既紙炮,散出黎既彩紙竟然係MICKY頭象,好有心思呀 ! 潼潼好落力咁執呀執。



執左好多MICKY頭,潼潼好開心呢!



跟住排隊玩飛船同巴施光年。





上午既活動到此為止,跟住又再會合番工作人員做調查。


天氣實在太熱,上面影既相潼潼已經係笑得最開心架喇!到下午時潼潼同我地都疲態畢露。想同佢去睇3D動畫等大家坐下涼下冷氣消消暑,但係潼潼嚇到喊住話要走。之後雖然玩轉轉杯都玩得開心,但係都已經無乜笑容。



之後情況更惡劣,潼潼生長痛「病發」,同佢搓搓下腳仔就訓左喇!



以為等佢訓醒太陽無咁猛烈可以再行下影下相,點知潼潼一直嗌痛,攪到佢無哂心機玩,於是我地唯有離開。沿途時見到有人賣氫氣球,潼潼一直想要。諗住今日入黎反正完全唔駛自己花費都慳左,又見潼潼痛到無哂心機,打算貴D都好,買個氫氣球氹下佢啦!點知問價要$80 - $100,實在吃不消,最後都係無買就離開喇。


最初以為黎到迪士尼可以影好多靚相,但由於太熱,最後都無乜影到相。連米奇同米妮都未見過。真係好可惜呀!


 


1 則留言:

  1. 哇~ 見到潼潼熱到成頭濕晒...
    [版主回覆07/19/2010 01:22:00]真係好辛苦呀!我地未去過兼且又免費,否則下次都未必再肯係咁熱天氣下去呀!

    回覆刪除