2010年5月9日 星期日

怎樣取捨?

我家傭人差不多仲有半年就滿第四年既合約。佢一直以黎都算乖巧,不過做事就越漸懶散(外傭的通病),有時都幾激氣。加上四年約後要開始幫外傭供長期服務金,所以早已打算滿約後唔再續約。


不過我仍有所顧慮。由潼潼出生從醫院番屋企既第二日開始,姐姐就番工照顧佢。一齊生活咁耐,潼潼見佢既時間仲多過我地,潼潼都非常跟佢。而且潼潼既開朗性格,或多或少亦係受姐姐所薰陶。


潼潼學校有位老師一月份開始無做,潼潼到而家都仲間中會問:「聽日吳老師番唔番學?」我每次聽到佢呢個問題,我都會擔心如果姐姐離開,對潼潼做成既心理影響會有幾大。


究竟點抉擇好呢?要姐姐家事做得好,又要兼顧潼潼既心理成長,實在令人頭痛。


4 則留言:

  1. 妳問潼潼啦!  妳話比潼潼聽 : (姐姐嚟我哋屋企幫手湊潼潼, 做家務已經四年喇, 佢好掛住自己屋企人, 佢個囡囡 "如果冇, 就話媽咪" 日日都好掛住佢想佢返屋企呀.  所以, 佢遲少少會走架喇.)  除咗觀察到佢返應, 亦可以提早做定心理準備. 
    如果係外傭通病, 咁就算換過第二個都會係咁喎.  
    [版主回覆05/11/2010 13:44:00]其實年頭果陣我試過一次同佢講,點知佢喊住咁話「唔好呀!」即刻嚇怕左我。諗住再過半年先再同佢講。

    回覆刪除
  2.  係時候要再同佢講喇.  佢大嗰咗會比較易明白一d.  就算佢喊都要講, 仲要耐唔耐提佢.  咁樣, 到分別時佢會容易接受好多.  情緒影响都細好多!
    [版主回覆05/14/2010 00:12:00]如果真係可以成功解決潼潼既問題,咁就可以安心換個姐姐喇!

    回覆刪除
  3. 又或者咁講, 如果妳真係好想換咗個姐姐, 咁一定要預早同潼潼做心理準備.  始終佢係姐姐由一出世照顧到而家.  一齊生活一齊住 (佢哋係咪同房瞓架?), 分分鐘姐姐喺佢心目中0既份量同媽咪差不多, 邊有小朋友可以忍受同"媽咪"分離呢?! 
    [版主回覆05/18/2010 00:23:00]我而家都十五﹑十六。自己就唔滿意姐姐既工作表現,不過有時又會想: 最緊要潼潼開心。真係好矛盾。

    回覆刪除
  4. 我家姐姐由晴晴出世照顧到而家, 出年2月, 佢話要走LA! 唔再做。咁而家我一路都有同晴晴講, 姐姐出年2月會走KA LA! 你會點? 我又解釋晴晴聽, 點解姐姐會走。俾定心理準備晴晴, 我都唔知晴晴到時會點? 講真我家姐姐對晴晴感情好似親生女咁, 晴晴又好鍚姐姐, 可惜佢個仔唔想佢再做, 唉.....到時都係麻煩! 我真係好驚請過一個, 而家聽朋友請親果D, 真係可怕, 但都無辦法, 好彩而家晴晴大過, 有乜事都識講。
    [版主回覆05/18/2010 00:25:00]我反而唔太擔心請姐姐。雖然好多時都聽到D好可怕,不過我諗都係樹大有枯枝,如果有REFER既應該問題唔大。我覺得小朋友既情緒控制先係最大既問題。

    回覆刪除