2010年5月25日 星期二

提子

呢晚爸爸媽媽開餐既時候,潼潼食緊提子。


爸爸:我有無得食架?


潼潼:有~~ 俾一粒你。


最後潼潼將所有提子食哂。


爸爸:你又話留番一粒俾我既?


潼潼:你未食哂飯!


爸爸:你都無留番俾我,咁我食哂飯咪無得食。


潼潼:你都未食哂飯! 


(所以話潼潼的語言發展比較差,只有重複語句,未識因應對方說話答話)


潼潼:我俾三分鐘你!


(潼潼媽常用的招數)


爸爸:三分鐘咁少?三分鐘點食哂飯呀?十分鐘啦!


潼潼:好啦!十分鐘!


爸爸:你話留番粒提子俾我,咁你食哂,咁我十分鐘食哂飯你邊有提子俾我?


潼潼無理會爸爸,只催促姐姐:姐姐,拎個鬧鐘俾我丫!


跟住潼潼媽幫潼潼調校好鬧鐘。期間潼潼不時望下鬧鐘,又望下爸爸。


潼潼:仲有五分鐘丫!


爸爸食哂飯之後:我食哂飯喇喎!我粒提子呢?


潼潼毫不在意,揚揚手:聽日買啦~ 唔緊要~~


爸爸:咁我而家食哂飯,但係你食哂提子我無得食。


潼潼又重複(扮傻嗎):聽日買啦~ 唔緊要~~


最後姐姐從雪櫃拎出剩番既少量既提子俾潼潼遞俾爸爸。


潼潼:喇!有囉!


爸爸:呢D姐姐俾我黎架喎!係你留俾我既咩?


潼潼:係呀!


 


 


沒有留言:

張貼留言