2010年5月1日 星期六

拒絕再玩

今朝難得潼潼媽唔懶惰,一早諗住帶潼潼去公園兼去下圖書館。點知個衰妹話唔去公園。我問佢咁去冒險樂園好無,佢即刻好爽快咁答我話好。唉!


後黎潼潼都肯去公園。我地屋企近山,沿路都有D風,又有陽光,感覺幾好,諗住難得好天氣,遲D就會嫌太熱喇!點知越近目的地,越接近石屎森林,感覺越不對勁。去到公園,就覺得曬到不得了。



記得我地細個即使夏天去公園都唔係咁難受。


可能因為果陣去維園有石做既涼亭,亦有大樹遮陰;而家新建成既公園都被大廈圍住,而且樹木都係新種,矮矮細細,難有調節溫度既功效。


可能係因為地球變亂。


亦可能因為我老左,無左果陣活力。


最後竟然又係由我出聲叫走。


去到公園見到呢D飲水設施,潼潼最初以為用黎洗手,不過知道可以用黎飲既之後,飲完又要求再飲。



始終唔係咁衛生,俾佢試過就算,都係唔好飲咁多。


沒有留言:

張貼留言