2010年5月9日 星期日

第四個母親節

潼潼三歲喇!係潼潼媽以媽咪身份過既第四個母親節,不過潼潼仲未知咩係母親節。對於子女仍年幼既母親,母親節仍然係小朋友既節日。


下午先帶潼潼去圖書館行下。潼潼仲未識揀佢自己喜愛既圖書,去到圖書館只係亂咁走,亂咁拎書,總唔肯乖乖坐係度睇書。不過都算係咁,我叫佢乖乖地坐係度等我,然後我出左去搵書,佢都無問題。而圖書館管理員果位姨姨亦讚潼潼,話佢會自己睇完既書肯自己擺番好。


之後就帶潼潼去公園玩。




去完公園就去醫肚喇!母親節亦係搶錢既節日,餐廳平時做開既套餐全部暫停。我呢D咁實際既媽媽緊係唔會搵自己笨益人地,轉頭就走左去大X活食飯。潼潼就玩到「攰」,剩係掛住訓,唔多願食飯。咁既情況緊係急急餵飽佢先啦。果然佢一食飽就話要訓,我只有一邊抱住佢訓,一邊食飯,認真夠溫馨啦!



番到屋企,自己用泥膠整埋個蛋糕黎俾潼潼作狀影相。



3 則留言:


  1. 嘩, 妳都做得個CAKE 好靚噃!  潼潼真係乖, 肯坐定定等媽咪攞書比妳睇, 仲有手尾TIDY UP.  小怡就差得遠.  佢除咗四維攞書搞亂檔仲不停發表講話, 冇手尾唔在講.  搞到怡怡媽要做跟得媽咪, 唯恐比館理員叔叔趕出去哩!
    [版主回覆05/11/2010 13:42:00]個蛋糕有板照住整嘛!如果唔係邊有咁靚。
    其實潼潼都要我提醒先會放好書咋。小怡對書本有興趣都係好事呀!你可以同佢事先張揚,如果不受控就會即刻離開;或者帶佢一齊去放好d書,或者佢都可以好聽話咁留係圖書館入面架。

    回覆刪除
  2. 你講得啱,而家佢地仲細,未知母親節係咩節日,所以母親節其實都係帶佢地去佢地鐘意去既地方。
    見到佢地開開心心,我地做媽咪既就會開心。
    [版主回覆05/11/2010 13:43:00]係呀!所以母親節會係母親好努力咁令小朋友快樂囉!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 妳講0既我都做齊, 每種方法生效唔過五分鐘.  有時真係帶佢走架, 但佢走又得留又得.  咁, 又做唔到我預期目的 >> 想佢聞吓書香, 多留一陣睇吓書囉!
    [版主回覆05/14/2010 00:11:00]走又得,留又得,咁用其它野交換得唔得?

    回覆刪除