2010年5月24日 星期一

保護財產

原來潼潼已經學會要保護自己既財產。


話說今日潼潼媽番工既時候先記起自己八達通無哂錢,兼且用哂散銀。


潼潼媽:「姐姐~ 你有無散紙呀?」


姐姐:「我都無呀!你係潼潼度拎啦!」


係廁所洗緊面既潼潼:「唔好呀!!」


我已經係潼潼個吉蒂包包度數緊錢。


潼潼係廁所衝出黎:「唔好呀!唔好拎我D錢呀!」


潼潼媽:「媽咪今晚番黎俾番你丫!」


潼潼:「唔好呀!」


我準備出門,但係潼潼唔霸休要纏住我:「唔好呀!」


擾攘左好一陣,最後姐姐抱走左潼潼。


係我出左門口閂埋門既一刻聽到潼潼:「哇~~~~~~~~


好耐無聽到潼潼喊得咁大聲。 估唔到個衰妹已經對「金錢」有不錯既概念。


 


2 則留言:

  1. 咦, 點解潼潼會有錢0既?
    會唔會, 佢只係想捍衛自己d 私伙嘢而唔係(錢)呢?  小怡都係咁, 佢一直都好捍衛自己d 食物, 點都唔肯隨便比人架!  但我就唔會勉強, 只係同佢講 : (啊, 咁我下次都唔駛請妳食啦!)
     
    [版主回覆05/29/2010 01:18:00]買左小包包之後都會俾少少錢佢袋下。後黎發展到每逢佢俾錢找數時(佢好細個時已鐘意自己出去找數),人地找番黎既散銀都係由佢落袋。
    我諗佢真係識緊張錢(因為佢已經識用錢買麵包同玩夾公仔),因為佢從來唔會緊張佢自己既玩具。

    回覆刪除
  2. See, 原來係做開個頭.  咁妳打算繼續比晒d 散紙佢keep?
    [版主回覆05/30/2010 01:48:00]間唔中啦!我覺得俾佢有「理財」既經驗都係好事。

    回覆刪除