2010年5月23日 星期日

情緒管理

好早既時候係淘寶買左一批書(詳情可按此看)。其中一套係讓小朋友認識自己既情緒。



呢套書當作故事講其實唔係太合適,所以都好少拎黎同潼潼讀。不過呢本書呢日就大派用場。


話說呢日係旺角行人專用區行時,潼潼見到有人拎住人家宣傳用既氫氣球,潼潼見到又好想要,於是爸爸帶佢去搵, 可惜都係搵唔到。


沿路走既時候,甚至到坐車的時候,潼潼依然叫住話想要波波。係車上面,我用學番黎既情緒管理方法去穩住潼潼既情緒,算是有效。最後潼潼倦極入睡。


誰知番到屋企,佢依然掂記住個波波,喊住話想要波波。我將佢擁抱住既時候,位置剛巧係書架旁,就係呢個時候見到呢套書其中「我不願悲傷」既一本。於是就拎出黎同潼潼一齊睇,讓佢知道每個人都會有唔開心既時候;唔開心只會係暫時性,唔會永久存在;唔開心既時候可以點做。


原來育兒都有「工具書」。呢d工具書平時真係好少用得著,不過總要放一套以備不時之需。


潼潼聽完故事當然已經心情好轉,只係我被潼潼纏住,累我要一連氣的講左四本情緒故事書呢!


2 則留言:

  1. 哈, 同年齡0既人仔所發生0既事真係好相近! 
    呢兩個星期, 我去圖書館借咗d 亮亮成長系列圖書返嚟, 有d 問題例如發脾氣, 污糟等等正正係發生緊係大. 小怡身上.  佢哋睇得有共鳴又代入, 所以敎起嚟事半功倍呢!
    [版主回覆05/29/2010 01:20:00]所以講故事真係好多好處。怡怡媽教埋佢地善用圖書館就更好,唔似得我成日亂花錢買書。

    回覆刪除
  2. 老實講, 我係鐘意買書遠多於借書0既人, 擁有就可以隨時攞出嚟睇.  可惜, 財力同地方極為有限!
    [版主回覆05/30/2010 01:47:00]財力唔係問題既,我D書都係淘寶買。地方反而係一個幾重要既因素。

    回覆刪除