2009年10月24日 星期六

K1面試 - 循道衛理

呢日潼潼去左循道衛理幼稚園進行K1入學面試。


面試時間係九點半,但係就差唔多十點先輪到潼潼。潼潼係幼稚園度等得無聊,曾經一度嚷著要走。好彩潼潼媽後黎同佢去睇下幼稚園入面養既龜仔,先可以俾潼潼打發時間。


到我地入去見老師喇!入到去先黎一個「親子遊戲」,然後再等逐個接見。到潼潼見老師:


老師:早晨!


老師叫左幾聲早晨,潼潼唔應老師不特止,仲唔肯望佢添。


老師問潼潼係咪第一個小朋友,係咪好少出街玩。我等左係,跟住佢地開始考潼潼喇:


老師首先拎出一盤花既剪紙,然後要潼潼將波子放係花心位置。潼潼放好之後,又叫潼潼執番好波子放番入碗仔度。潼潼都做到喇!


跟住老師又拎出一面鏡,問潼潼:呢個邊個呀?潼潼答左自己個名,但係老師聽唔明,仲問我佢講乜。 之後又用鏡向住媽媽,問呢個邊個。潼潼答左「媽媽」。呢個時候老師順序問潼潼眼耳口鼻既位置,潼潼都指岩哂。(不過呢D唔歲半時已經要識既咩?)


呢個時候佢又拎出幾舊積木,要潼潼講出顏色,潼潼答對左。然後再要求潼潼將同顏色既併排一齊,潼潼都做到。


最後拎左四隻玩具出黎,問潼潼識唔識數,潼潼又數岩左。之後送左其中一隻玩具俾潼潼做見面禮拎走。


老師係咁讚潼潼好叻,問潼潼有無上PLAYGROUP,我話有,老師話唔怪之得咁叻。冤枉呀老師!認顏色同數數都係我地係屋企好俾心機同時間咁教潼潼架!


之後我地離開去聖安德肋幼稚園報名。呢間幼稚園環境超靚,真係非常吸引,一路去老師都有同家長/小朋友打招呼。我地交完表格,有個老師同潼潼講再見時,仲發現到潼潼有流鼻水,然後主動帶潼潼去隔離課室,用紙巾濕D水俾潼潼抹鼻。呢度D老師真係好細心。


潼潼爸都好鐘意呢間學校,佢話唔計個校園有幾靚,但係起碼D老師就同剛才既差好遠。爸爸話除非我好想潼潼讀循道衛理小學,否則寧願潼潼讀番原校都唔會轉循道。


 


沒有留言:

張貼留言