2009年10月15日 星期四

耍脾氣

小朋友總會耍脾氣,初初我都不以為意,認為兩歲多小朋友不懂表達,所以耍脾氣係佢地既唯一「方法」。但後黎潼潼耍脾氣既次數越黎越頻密,令我感到佢開始挑戰我EQ。佢耍脾氣令人頭痛的不單單在於叫叫嚷嚷,而在於佢既「堅持」同「硬頸」,永不願妥協。


近黎情況好似有好轉,而方法係:事先張揚 / 承諾


係我需要停止潼潼進行中既活動時,我地通常會事先張揚:「玩多一陣 / 一分鐘 (其實係隨意一個時間) 要訓覺喇!」「睇多一陣就要熄電視!」。


無傷大雅的會俾佢任性少少,不過就有所限制:「要食糖,好啦!食一粒架咋!」


再加上承諾,通常會要求潼潼自己講一次,等佢加深記憶:「唔可以自己亂跑,如果唔係我地就番屋企。」


好老實,有些時候依然係失控,但我覺得比從前係有進步。同佢講只可以睇一陣電視,佢會睇完一節自己自動自覺起身去熄電視;玩多一陣要訓覺,到話俾佢知我地要收野既時候,佢會自己幫忙執好玩具。潼潼呢方面既進步令我好欣慰。希望一切會慢慢好起黎啦!


1 則留言: