2009年10月6日 星期二

咬手

今日中午接到老師的來電。


老師:「潼潼今日食完飯後去排洗的時候咬自己既手,係手腕位置,不過咬得唔深。」


係,應該係潼潼番學之後既事,佢會不時將四隻手指一齊放入口。不過有時俾我地話得多,佢就唔敢完全將手放入口,就變左咬手腕位置。


老師:「咁你地會點做?」


老師係度考我?「我地都會叫佢唔好將手放入口。」


老師:「我同佢講『口係用黎食野既,手係用黎做野既。你咁樣老師會擔心你架!』


(係呀! 書本都教我地唔好用咁多「不要」「不准」「不可以」去同小朋友講說話,潼潼媽替潼潼進行催眠教育既時候都會好小心,會同佢講手仔用黎做野,要放低手。但係總有d時候不期然的講左唔應該講既。)


『咁啦!一陣你除好鞋仔襪仔上床訓覺果陣我過黎睇你丫』佢係有回應俾我,識對住我笑。『你笑好靚喎,老師好鐘意呀!』咁之後訓覺果陣我去睇佢,拍兩下佢,佢好快就訓左喇!」


老師解釋可能係潼潼想吸引我地既注意力,所以會做出呢d行為。叫我地係屋企多加配合。


老師:「你地有無同佢傾番學既事?」


潼潼媽:「有呀!我地都有問佢番學有無喊,有無食飯,有無訓覺。」


潼潼媽剛講完,都已經發現問題係邊。我既問題只係關心佢生理需要,無同佢傾番學既情況。


多謝老師特登打電話黎提點。我地會多加留意!


沒有留言:

張貼留言