2009年10月31日 星期六

K1面試 - 青衣商會

今日十點去青衣商會幼稚園面試。


面試前有個七分鐘既短片介紹間學校。本來呢間學校同救世軍已經令我唔知點決擇,睇埋個短片,更加放毒,令我更加想潼潼讀呢間學校。可惜.... 


入到課室,老師叫早晨,潼潼有答番早晨,不過好細聲,而且無望人,都唔知個老師有無聽到。


老師俾個冬甩玩具俾潼潼:呢個係冬甩,俾你丫。


潼潼:冬甩呀?


老師:你講多謝!


潼潼:多謝!


(以為合格,點知老師再有要求)


老師:多謝老師!


潼潼:多謝吳老師!


(弊!潼潼既世界只有一個「吳老師」)


老師:你今日有無食野呀?


潼潼:無呀!


(唔係嘛呀囡... 我同你食左早餐架喎!)


老師:咁你咪好肚餓囉?咁你食冬甩丫!


(潼潼拎住個冬甩玩具咀郁郁咁扮食野)


老師:你俾一塊餅媽媽丫。


(潼潼拎左一塊玩具餅俾我)


老師:再俾一塊爸爸丫。


(潼潼又拎一塊俾爸爸)


老師拎起一個波:呢個咩黎架?


潼潼:呀....


老師:可以打既呢....咩黎架?


潼潼:唔知呀....


(唔係呀嘛囡???? 呢個係你好鐘意既波波,出街每逢見到波都話要買既波波呀,你唔識?


老師:呢個係波!


老師再拎起架玩具車:呢個咩黎架?


潼潼:........


潼潼媽幫一把:會BE BU BE BU叫既係咩呀?


潼潼:.........


老師:呢架係車!


(唉~ 潼潼...... 你平時係街聽到BE BU車聲都識叫「消防車」啦!點解而家連「車」都唔識講? 


到老師向家長發問。問平時邊個湊?點解揀佢地間學校?潼潼有乜優點?


潼潼媽唔係報乜野名牌學校,冷不提防老師會問呢D問題,自覺回答時表現同潼潼一樣差。 最後老師問我地俾潼潼到全日班,會唔會有咩問題想問佢。我亦都無問題問,我望下爸爸,想知爸爸有無問題想問,點知爸爸都係無反應。好一對無乜反應既父母....


最後老師俾左兩份見面禮俾潼潼揀。


老師:咁你應該講乜呀?


潼潼:唔該!


老師:多謝老師


潼潼:多謝「吳老師」


到走既時候,潼潼依然係再見「吳老師」。


睇黎我都唔駛諗咁多.... 疊埋心水寄望救世軍啦... 




P.S. 收到循道衛理既取錄信,我都知應該無咩問題,只可惜爸爸對呢間學校無乜好感,應該都唔會去註冊.... 


3 則留言:

  1. 照妳咁講, 潼潼媽一家三口都唔係好在狀態咁噃 (妳同先生見亞女表現失準, 自己打定輸數所以都冇乜嘢想問老師哩?)  媽媽同老師對話時其實可以揾機會幫潼潼 補補飛 ger (例如話佢bb 班ger 兩位老師咁啱都係姓吳, 小朋友至誤會每個老師都姓吳囉 ).  其實老師冇理由唔明小朋友ger 表現係好講臨場狀態.   而臨場反應係睇好多因素0既.  重要ger 係, 潼潼而家讀緊bb 班, 加上係大女 (年頭出生), 呢兩樣都係幼稚園心頭好架, 所以妳又唔駛咁灰心住.  幾時放榜呀? 
     
    [版主回覆11/03/2009 00:38:00]佢話11月7號前有消息。
    其實我同爸爸真係無乜問題想問老師,可能我地兩個都唔算係咁緊張囡囡既人,哈哈!

    回覆刪除
  2. 不用太擔心,青衣商會多數會收的。  但我個人對這間學校不是太感興趣。  如果你家住青衣,你可以選田家炳,因我有兩個朋友都在那裡就讀,他們的小朋友讀得很開心,老師同家長不時保持溝通,令家長好清楚自己小朋友在校的情況及進度,不過沒有全日班,這點可能你需要考慮。
    [版主回覆11/03/2009 00:42:00]唔好意思,因為我諗住睇既都係自己朋友 / 只係自己睇番,所以我無講清楚。我地係住將軍澳,面試既係青衣商會將軍澳幼稚園。田家炳將軍澳區都有,不過我就無幫囡囡報。而家仲有兩家要見,希望會順利D啦!
    (不過呢個媽媽依然不知悔改,並無汲取教訓去做足準備,幫潼潼惡補 ,始終覺得順其自然比較好。 )

    回覆刪除
  3. 我都贊成順其自然,因為小朋友就是甚麼都不懂,才要上學去。 
    但以我這三年經驗,選擇學校時,應留意該校老師的教學態度為首要條件,不論該校的教育理念有幾好,學校師資有幾多幾新,但老師的教學態度不跟隨亦是無用。
    有些教學多年已經甚麼都好像機械化,完全沒有心。
    有些新投身幼兒行業,有心但沒有經驗。
    這些都是經驗之談,你可考慮一下。  希望你女兒能入讀一間完全適合她的學校,讓她從快樂中學習成長。
    [版主回覆11/04/2009 00:09:00]多謝你既意見。你講得好岩,最緊要睇老師有無心教。

    回覆刪除