2009年10月15日 星期四

2歲9個月

潼潼2歲9個月,身高90cm,人都重左好多,有26磅。



好快潼潼已經2歲9個月,就快3歲喇!雖則話0-6歲係小朋友發展既重要階段,但我認為三歲以前更是關鍵之中既關鍵,所以對於潼潼既成長,潼潼媽開始感到有點壓力。老實的說,潼潼既發展並未算十分出眾。


說話:潼潼說話明顯的仍然比較「論盡」,好多時都未能暢順咁講出一句句子,亦未完全懂得表達自己。而家希望潼潼番學後可以幫助佢係語言上既發展以外,潼潼媽亦好多時慢慢給潼潼講一次佢想要既野 / 所做錯的事 / 所應承的事,然後要求潼潼自己將說話重複去講一次。


數數:潼潼而家會由1「讀」到20,但認真的數數就未完全掌握。呢方面我地會係日常生活中讓潼潼認識「數」。有時會話俾潼潼知食「一」塊餅﹑「兩」條魚仔餅﹑「四」粒豆豆,然後將物件逐一逐一放到佢手上面,一邊放,一邊跟她一齊數,然後問佢總共有幾多。而家好像是有了一點點的進步,今天可以數到「四」,然後可以話我知一共有「四粒」。


顏色:大致上都認得了。


自理:除鞋除襪都算可以了,著波鞋就顯得有點困難,其它較易穿的都可以自已穿。上星期日(10月11日),爸爸媽媽顧著自己換衫的時候,就發現潼潼已自己穿好了鞋,令我非常驚訝呢!


如廁 / 戒片:由7月份知道潼潼要番學開始,我地已經膽粗粗咁唔俾潼潼著片,包括夜晚訓覺既時候。而家雖然間中亦有試過有尿濕,但大致上都無問題。而去廁所既時候亦會自己除褲仔了。


最令我地頭痛既,係潼潼既脾氣問題。不過近日好似有一點點的改善。由於太長篇,我諗都係o係另一篇網誌寫。


 


3 則留言:

  1. 睇住人地d小朋友, 就覺得時間過得好快! 你地都有黎津津個三歲生日會, 好似岩岩過左咁! 而家潼潼就黎三歲喇!

    回覆刪除
  2. 光陰似箭嘛!  唔止潼潼, 小怡d 脾氣都愈來愈大哩...!

    回覆刪除
  3. 而家小朋友啲脾氣真係好難搞,晴晴都有,有時搞到我都好激氣。

    回覆刪除