2009年6月4日 星期四

毋忘六四

對於六四紀念活動,印象中潼潼媽係無參予過。不過對於六四仍然係有著沉重又深刻既感受。當年既剪報今日仍保留住。


今年參加六四燭光晚會,並不本著「平反六四」既意願。我個人認為「平反六四」絕無可能係呢幾十年內成事。只係對於現今社會既年青人,對於六四既事實完全歪曲而感到痛心,亦替當年死去的學生不值,更對於國內既洗腦教育感到可恥。如果話六四事件中天安門無流過一滴血,咁我地都無資格批評日本人係侵華事件中篡改教科書。


可能多得近黎傳媒對年青一代對六四睇法既廣泛報導,好多香港人有同我一樣既諗法;可能係因為二十周年;亦可能多得曾特首一句「我代表香港人」,所以今年出席紀念活動既人特別多。晚上七點多鐘既天后地鐵站裡面人頭湧湧。



我地去到都只可以係後面既籃球場坐。不過街上仍然有好多人未入到黎,但係警方已經封左路唔俾人入。(真的如警方所講的六萬多人嗎?)



潼潼都有份參予,不過當然好唔專心,嚷著要走。一時玩下蠟燭,一時係度唱歌自娛。好不容易先tum到佢留係度兩個鐘。




潼潼,爸爸留左唔少有關六四既新聞片段。希望你大個囡之後真係可以對呢件事有較客觀既認識﹑了解,然後再交由你自己分析事情既對錯。


沒有留言:

張貼留言