2009年6月14日 星期日

出街唔著片片

潼潼大約歲半開始戒片,就算冬天都好,我地都繼續係屋企無俾潼潼著片片。但係可能係我地一向對潼潼戒片都唔太嚴苛,所以戒片差唔多一年,都未能成功戒片,潼潼間唔中都仲係因為掛住玩唔識去廁所而尿濕左褲仔。


上個星期去左幼兒園為潼潼註冊入學,校長並不鼓勵學生仲著片片。反正潼潼戒片都有成年時間,我諗我地都應該切切實實地為潼潼戒片喇!


除左係屋企唔著片片外,我地準備連出街都唔俾潼潼著片,當然,我地需要準備十足。首先俾潼潼著較厚既戒片褲,著左戒片褲之後即使尿濕左都唔會濕到一地都係;第二係帶多套衫仔/褲仔/襪仔出街;最後係多提醒潼潼佢無著片片,每隔一段時間/搭車前都問潼潼要唔要去廁所。


今日係第一次潼潼無著片片既情況下去到沙田咁遠,最後都無尿濕,似乎成績唔錯,希望潼潼可以早日戒片成功啦。


2 則留言:

  1. 相信潼潼離介片成功不完了!

    回覆刪除
  2. 打錯字, 是"不遠", 並不是"不完"
    [版主回覆06/18/2009 14:00:00]真係咁就好喇!不過有時小朋友d表現都幾反覆

    回覆刪除