2009年6月18日 星期四

我係...

姐姐:你係咪傻豬


潼潼:唔係


姐姐:你係傻豬


潼潼:唔係


姐姐:唔係傻豬咁係乜呀?


潼潼:我係潼潼囉!


**************************************


姐姐複述完以上對話後,潼潼媽又同潼潼玩呢個遊戲。


潼潼媽:你係邊個?


潼潼搖著屁股:我係潼潼囉!


潼潼個動作超攪笑,我同姐姐見到都哈哈大笑,因此我再問一次。


潼潼媽:你係邊個?


潼潼:我係媽媽!


潼潼媽:下???你係邊個呀?


潼潼:我係姐姐!


正一鬼靈精。


 


1 則留言:

  1. 潼潼真係好醒目喎, 仲識得玩翻你哋轉頭潻

    回覆刪除