2009年6月17日 星期三

潼言潼語

兩歲幾既小朋友開始學講野,成日跟大人講野,有時你教訓佢既說話佢會用番黎教訓你,都幾攪笑。


潼潼媽要番工,除左假期之外,平時對住潼潼既時間唔多。好彩有時姐姐都會講番當日潼潼發生既趣事俾我知。


由於以上兩點,我決定將姐姐話俾我知既潼潼有趣既說話記低,將來睇番我諗都幾有趣。


*****************************************


姐姐帶埋潼潼出街買餸時


姐姐:潼潼,食乜好呀?


潼潼:食豆腐丫!


行行下.....


潼潼:姐姐,我要食呢個!(指住火龍果)


潼潼已經有自己主意,所以今晚晚餐食豆腐同有火龍果做飯後果。


*****************************************


姐姐:潼潼,食飯喇!


(潼潼望住電視機,叫左幾次無反應,姐姐去熄左電視)


潼潼:你熄左我電視呀?我打你PAT PAT架!



 


1 則留言:

  1. 同大. 小怡一樣, 對住個電視時, 耳朵同嘴巴就"自動閂制"!
     

    回覆刪除