2009年6月30日 星期二

爭食

星期日上堂玩過一個遊戲,係將物件收埋係幾個杯入面,再係小朋友面前調轉位置,問番小朋友件物件放左係邊隻杯入面。潼潼係呢個遊戲入面表現好差,我覺得係佢唔專心。


呢日係屋企又同潼潼玩呢個遊戲,收埋既物件換轉係糖。但係潼潼依然唔肯專心。雖然係坐係我前面,但係都係掛住周圍望,玩自己手上面既玩具。結果?當然係猜唔中粒糖放係邊啦!


由於潼潼猜唔中粒糖係邊,我將粒糖俾左姐姐食。呢個時候潼潼先「醒覺」原來粒糖唔係一定係俾佢食,係度呱呱大叫,然後要去搶。但係姐姐已經將粒糖放入口,潼潼竟然想伸手入姐姐口度拎,笑死我。


之後潼潼仲喊住咁伸直手板對姐姐:「嗚嗚~~ LUR番出黎呀!!!」


 潼潼,LUR番出黎你會照食嗎?


我以後都會繼續同潼潼玩呢個遊戲。


沒有留言:

張貼留言