2009年6月30日 星期二

吃壽司

呢日潼潼爸要姐姐幫手係屋企拎野俾佢,所以要湊埋潼潼出黎,就趁呢個機會放工時一齊出去食晚飯,我地揀左去食壽司。


今次係潼潼第一次食壽司,當然我地會挑開生既食物唔俾潼潼食。潼潼雖然只係食舊飯,但係都依然食得津津有味,大啖大啖咁,真係平時食飯唔見佢食得咁快。佢仲要學我地點豉油添!



跟住又試下食手卷。紫菜對於潼潼黎講,似乎韌左D,不過佢都好努力。


1 則留言:

  1. 壽司 ~ yummy yummy na
    潼潼媽, 放過生魚肉ger 壽司飯團其實唔適合咁細ger 小朋友架!  如果塊肉有菌, 一樣會走入飯團裡面.  建議妳下次order d 全熟ger 壽司比潼潼會安全好多呢. 
    [版主回覆07/08/2009 23:50:00]其實我地都點左d熟食俾潼潼,只不過未到之前佢又為食所以俾佢食住先囉!我下次會留意。

    回覆刪除