2008年6月3日 星期二

生日禮物

今日係潼潼媽既生日。


早幾日同潼潼婆婆有以下既對話:


潼潼婆婆:生日買咩禮物呀?


潼潼媽:唔駛啦!你買埋俾潼潼咪得囉!


潼潼婆婆:潼潼生日咩?你生日丫嘛!


潼潼媽:潼潼咪係一件大禮物囉!你買野俾潼潼就得架喇!


無錯!我成日都覺得潼潼係個天送俾我既一份禮物。對於生BB,我有太多既顧慮,如果要我自己計劃,可能呢一世都唔會有BB。但係偏偏個天幫我決定左,唔駛我左諗右諗。「船到橋頭自然直」,一切無可能已經變成事實,解決唔到既問題亦都解決左。而我亦好慶幸,因為有左潼潼,我既世界再無孤獨,生活變得快樂又精彩。雖然我本身無宗教信仰,但有左潼潼之後,我學識左感恩。我真係好感謝上天送俾我呢一份大禮:一個可愛﹑聰明﹑健康既女兒。


我生日有咩願望?我只希望潼潼永遠地健康,快樂同埋平安。


7 則留言:

  1. 看妳有女萬事足的樣子, 也不用跟妳說甚麼了.  潼潼, 代媽咪收咗佢啦 : (生日日日生快樂, 心想常想心事成!)   恭喜!

    回覆刪除
  2. 生日快樂呀 ! 好贊成你既諗法 , 仔女就係做父母既最大禮物

    回覆刪除
  3. 多謝哂各位!有潼潼陪住真係日日都咁快樂!

    回覆刪除
  4. 哎也 !  我遲左添, 你唔會怪我過可 ~~~
    祝你.. 生 日 快 樂 呀 !!!!!
     
    [版主回覆06/07/2008 19:40:00]嘿~ 緊係唔會啦!我都無乜特別慶祝,一家人落樓下茶餐廳食飯唶。而家好少可以咁早一齊食飯,一家人食飯都已經好開心喇!

    回覆刪除