2008年6月12日 星期四

天才教育

在YAHOO BLOG中遊逛,睇到有個16個月大既BB,已經懂得很多的生字﹑動作﹑顏色﹑數字﹑圖形.....看後有點慚愧。


曾經很有衝勁的為潼潼做FLASH CARD練習,但最後因為沒有太多的時間,連一天三次的FLASH CARD的練習都堅時唔到,最後放棄了。


曾經想給潼潼上PLAYGROUP,好的PLAYGROUP都在巿區,不想潼潼太舟車勞動,所以放棄了。


發現原來附近有好的BB課堂,但因為經濟上的問題,而且由於平日要上班,未能領潼潼往參加一星期三天的活動,所以最後也是放棄了。


太多的理由(或是太多的藉口):時間﹑地點﹑金錢都未能配合。


明白每一個孩子都是天生的天才,但奈何潼潼媽未能給潼潼好好發展其潛能,浪費了潼潼寶貴的學習時機,內心感到有點難過又內疚。


3 則留言:

  1. 潼潼媽, 妳後悔沒有令本來已健康又聰明ger 小潼潼變天才呀? 
    棒棒媽咪, 潼潼已經表現得好好架喇.  人比人就比死人.  諗真d, 呢d 就係壓力來源囉.   對妳同bb都有害無益呢. 
    [版主回覆06/15/2008 02:22:00]其實所謂既天才教育,係一般人既睇法,如我所講,每一個孩子其實都係個天才。我只係覺得無機會俾潼潼發展得更好而感到可惜。最初爸爸都會認為我呢個媽媽要潼潼學咁多生字係發神經,不過我想重申既係,我唔係要潼潼變天才,我著眼既唔係佢識幾多生字,而係佢懂得個方法之後,對佢將來真係一生受用。潼潼係咪叻女?我當然都「認為」潼潼係個叻女啦!

    回覆刪除
  2. 仲有, 妳又點會知, 可能有d 嘢潼潼強過人好多呢?  係冇?!

    回覆刪除
  3. 不用內疚啊!你對潼潼的愛,怎能以這些課堂 / 活動來量度!你已做得很好啊!
     
    之前我在 blog 中也跟父母分享過:「有時,我們只信得過課外活動 / 補習能幫到孩子,而信不過父母本身的陪伴支持、還有孩子本身的自學潛能及對外探索的能力,能帶給孩子更大的祝福。 父母對孩子缺乏信心的表現,也影響著孩子的自我形象,孩子好像要用好多嘢充窒,才有其價值。其實,孩子本身就已有其寶貴的價值。當然,適當的課外活動也是對孩子好的。 」
     
    其實,有時我也慶幸自己財力不足,所以不能讓孩子參與很多課外活動, ( 可能神知道我若有錢在身,必忍不住左報右報 ha ha~~~~) 這反而讓我多了時間跟女兒一同玩樂,實在很好啊!
    [版主回覆06/15/2008 02:26:00]如果我係一位全職媽媽,咁就可以有更多時間同個囡一齊,咁就仲好喇!

    回覆刪除