2009年11月7日 星期六

K1面試 - 天主教聖安德肋幼稚園

我地去呢間學校交報名表既時候已經對呢間學校極有好感。除左因為校舍又大又靚之外,老師亦好細心。佢地留意到潼潼流鼻水之後,會主動帶佢去課室拎紙巾抹。呢樣野我諗無邊幾個學校既老師會做到。


今日去面試,基本上潼潼媽極滿意學校係面試流程上既安排。


首先佢地開放學校既遊樂設施俾小朋友玩,等佢地熱下身。跟住安排入課室播放介紹學校既短片。係睇短片之前,佢地會安撫d小朋友,話俾佢地之一陣仲會上樓上課室玩玩具,等佢地唔駛心卦卦出面d玩具。睇完短片又會讚小朋友好留心,叫大家俾掌聲各位小朋友。呢兩件事情睇得出老師對小朋友真係好細心,連面試既時候都唔會只顧做自己既工作,而忽略教育小朋友既應有態度。


上到課室面試,整個過程都係大班小朋友玩玩具,而老師就係小朋友玩玩具期間問佢地問題。由於潼潼係大女,又好開心玩緊遊戲,所以表現好好,有問有答。老師好專業,同小朋友傾計了解佢地之餘,亦無分心卦住自己記notes。面試完畢之後,仲會請小朋友「鬥快」執番好自己D玩具。呢個亦係一個好重要學習自理能力既過程。又要給老師一讚!


樣樣都好好,只係佢地既教學方法有利有弊。短片中睇到學校既教學方法主要係從遊戲中學習,無課本,無測驗默書,一切從平日表現評估小朋友進度。呢樣野令我有D擔心小朋友到升小學既時候係咪會適應到小學既課程。


 


1 則留言:

  1. 你好! 我女女都是讀這一間幼稚園.讀緊K1, 老師很好的..環境一流啦.所以都吸引我將自己小朋友讀這間幼稚園.教學程度方面就比較淺囉~ 活動教學. 之前我都聽聞讀這間學校的學生都很喜歡返學.我感受到.因我個女女都是.假期都掛住返學..你話會唔會適應到小學既課程<----我都正在諗緊呀~
    [版主回覆01/10/2010 01:26:00]您好!恭喜你囡囡入讀到呢間學校,呢間學校真係唔錯,不過潼潼只被列入waiting list。我上網睇每個有小朋友讀呢間學校既媽媽,都係話小朋友好喜歡番學,連假期都掛住番學,好難得呢!我了解過聖安德肋小學,都係唔錯既學校,我諗你都唔駛太擔心。

    回覆刪除