2009年11月26日 星期四

第一次學校旅行泡湯了

早於十一月初,收到學校既通知,秋季旅行將更改為12月6日,地點係香港迪士尼。我地滿心歡喜,潼潼都好開心話要去迪士尼 - 雖然佢唔知咩係迪士尼,但係同佢講可以見到Minni同Micky,佢就識得數埋:有Pluto啦!有Goofy啦!有Donald啦!有Daisy啦...........


上星期四晚開阿囡書包時見到一張通告,原來係報名去迪士尼,名額260位,先報先得。截止日期........... 11月19日,正正就係當日。咁咪無得去?


星期五我打電話番學校,睇下仲有無機,點知話已經滿哂位。爸爸提議不如我地自費迪士尼門票然後跟學校一齊去啦!我亦打左電話俾潼潼班主任問係咪可行,老師話要問下校長,星期一再覆我。


呢個星期一直都無收到回覆,所以今日我再打電話俾老師問個情況。老師似乎完全將呢件事忘記左喇,當我再講一次事情時,佢既回覆係:


老師:我地下星期會再開會,因為當日上午係小朋友係迪士尼外面畫畫,下午先入迪士尼,所以要睇下係咪可以約埋一齊入去。


我:我地係諗住自費然後一齊出發。


老師:但係我地兩架城巴已經full哂


(要自己搭車入去,又要自費,我不如自己去)


我:咁你地之後仲會唔會有其它旅行?


(去唔到迪士尼都唔緊要喇!只希望潼潼有機會參加學校旅行)


老師:今年應該唔會有.... 或者明年。到時可能見反應好會再加多D名額。


明年?潼潼明年都唔會係呢間學校讀啦!況且到時咪又係限額大抽獎!呢間學校真奇怪,原以為學校旅行係全校學生都可以有份參予,點知原來要大抽獎。


就係咁,潼潼失去左佢第一次學校旅行既機會喇!


1 則留言:

  1. 點解學校會有咁既安排KA! 乜唔係學校旅行, 係學校全體學生一齊參與既咩? 唔駛失望, 每年學校實會有旅行可以參加
    [版主回覆11/29/2009 02:49:00]如果係呢間學校的話我諗都唔駛望喇!因為老師都話明年都係要咁先到先得。

    回覆刪除