2009年11月8日 星期日

蚊幽靈

係因為住係將軍澳,定係因為住低層,而家咁既天氣竟然仲有蚊。


尋晚(今朝凌晨)準備訓覺既時候,耳邊響起一陣討厭既wee wee聲,係有蚊飛過,都唔知點解用緊電蚊開都會有蚊。於是叫左爸爸入黎。爸爸拎埋電蚊拍,我就用被擋住d光免得強光弄醒潼潼,然後開始尋蚊殺蚊,搵左一陣都唔見蚊蹤。


爸爸:唔見喎... 咁都無計...


我:咁由得佢又叮到阿囡腫口腫面?


呢個時候卻俾爸爸見到蚊蹤,於是立即出手電死左隻蚊,似乎一切告一段落 - 雖則潼潼亦被吵醒左。我地熄番燈,哄潼潼訓番。點知....


潼潼突然攬住我,對腳縮起,好驚咁喊:蚊呀!!蚊呀!!


我最初諗住佢未訓醒發夢,我抱起潼潼哄佢訓。佢靜左一陣,又突然間成個人跳起:嗚~~ 蚊呀!! 有蚊呀!!


潼潼不斷咁喊,仲喊得好犀利,喊到係隔離房既姐姐都出黎睇佢。姐姐抱住潼潼,潼潼仲係不斷咁喊住話有蚊。我地安撫住佢,話俾佢知拍死左蚊喇!但佢依然好似睇到蚊咁,會不時突然跳起/縮起,又望住某一點話有蚊。停落黎既時候,又會好驚咁雙眼不斷周圍張望。潼潼真係好驚好驚,喊得好犀利,攬到人好實。我地用左好多方法哄潼潼,又抱佢出廳﹑抱佢入姐姐房﹑抱住番入自己房﹑編造唔同既故事話佢知已經無蚊,但一切依然不湊效。


最後,我俾左專治「夜睡不寧神經緊張」既XX奇應丸潼潼食。然後幾乎係以我整個人既身體包住潼潼(要攬到實,連頭都收埋係我胸前),佢先慢慢訓著。但係事情已經擾攘左有一個小時。呢一個小時大家都好無奈,我諗連湊過幾個小朋友既姐姐,今次都感到好無奈及束手無策。


我諗,究竟係我o係潼潼訓著既時候講錯說話(叮到腫口腫面),入左腦而嚇親佢,定係好似我講笑咁講:有蚊幽靈呢?


2 則留言:

  1. 可能真係你講個原因,晴晴有次都試過發夢話有蟲仔,又係扭咗好耐,要我攬實先可以訓番。

    回覆刪除
  2. 蚊呢樣野好難講, 我一年四季都會比蚊針. (勁野蚊, 仲野蚊過津津) 教你有一個有效又安全既方法 - 搵白花油沾幾係紙巾, 放床頭. 咁d蚊唔會埋黎. p.s. 如果你去到太強勁蚊既地方, 例如 farm 呢d就難d, 否則一般環境都可以防到蚊既!
    [版主回覆11/12/2009 00:43:00]咁你咪要晚晚都放白花油紙巾?

    回覆刪除